things getting worse before getting better...

6 Mart 2011 Pazar

Pazar sabahları geç Kalkmayı özleyenler için...

2 aydır gün aşırı nöbet tutuyorum.Hayır,yanlış anlaşılmasın asistan olmadım.Hala pratisyen hekimim.Çalıştığım özel hastane, 4. acil hekimini araya dururken bir kişi istifa etti.Biz iki hekim kalakaldık.Geçen ay 2 kişi nöbet tutmak zorunda kaldık böylece(Hani iş arayan varsa bana ulaşabilirler bu arada).Hastanede yattım kalktım hala da durumumuzda değişiklik yok.Bu ay iyi bir maaş almayı umuyorum,inanın bu durumu konuşmadım hastane yönetimiyle kendi adıma . Her an kazık yiyebilirim maaş konusunda.İlk defa 2 hastam, ben sayenizde çok iyi oldum,teşekkür ederim diye geldi.Ağzım yamuk oldu,ne diyeceğimi şaşırdım.
Nöbet çıkışlarında haliyle pert olmuş yatıyorum.Alışveriş hissiyatımı şu şifreli, davetiyeli siteleri mağaza gezer gibi gezerek gideriyorum.Bi ton saçma sapan şey almış olabilirim.
Yapılması gereken bir ton iş var,henüz panik butonuma basılmadı.Sakin modda ağırdan alıyorum,hallederiz diye geçiştiriyorum.Umarım hallolur.En azından herkes geç kaldınız derken ben istediğim tarihte istediğim yerle anlaşabildim.
Sanırım gelecek pazar diğer hekim abimle uyuşursak TTB yürüyüşüne katılmak için günü birlik Ankara'ya gidip gelmek istiyorum.
Hala King Speech'i izliyorum güya Oscar ödül törenine kadar tüm aday filmleri izlemeyi bitirecektim,kısmet olmadı :D
Herkese iyi pazarlar..

Hiç yorum yok: