things getting worse before getting better...

17 Ekim 2012 Çarşamba

Seytan Ayrintida Gizlidir ya Ben Bu gece Seytana uydum

Yenidoganin karin muayenesine gelince 2 saaat dalip gider mi kidemli Tus(i)yer ? Ben daldim gittim.Gobek kordonu en gec 14 gun icinde düşmelidir,çünkü göbek kordonu anneye ait bir dokudur ve artık yabancıdır ona diye yazar pediatri textbooklarinda ve nedenleri siralar sayfalarca.Ve ben okuduğum her kelimeyle bu ayrılıgı misralarina aktaran Sunay Akin'in dehasina nasil hayran olmam diye düşünür dururum...9 ay 10 gün boyunca bu bağ sayesinde anne besler yavrusunu ve doğumla artik bebek yalnizdir ve böylece başlamış olur onun da yasam serüveni.Ve evet,her doğum bir ayrılık travmasıdır bebek için, belki de bu ayrılıktır ağlamalarının sebebi bebeklerin dogarken.Ve annesi bilerek terk ediyordur bebeğini.O,aglasin da cigerlerine hava dolsun diye.Bu gece uzadı gitti bu düşünceler ve ben kendi ayrıntılarımda boğuldum bu gece... Bilerek mi yanına almadın giderken
başının yastıkta
bıraktığı çukuru

Güveniyordum
oysa ben sevgimize
vapur iskelesi
ya da tren istasyonundaki
saatin doğruluğu kadar

Beni senin gibi
bir de annem terketmişti
ki göbeğimde durur
onun yokluğundan
bana kalan
çukuru. Sunay Akin

Hiç yorum yok: