things getting worse before getting better...

5 Temmuz 2016 Salı

Mütemadiyen dinliyorum: Mek Mak Mok




Keyifli dinlemeler, mutlu bayramlar... Yine sevdiklerimden ayrı batan güneş ...Gün batımları en çok uzun yaz günlerinde sıkıyor canımı... Hiç kullanmadığım sigara paketini hep böyle zamanlarda acıyor, bir sigara içiyorum manzaraya karşı... Aslında tiryaki de değilim, zaralarını da herkesten iyi bilirim :)) O , bir paket parlement slim ve ufacık çakmağı ise  buna rağmen hep yanımda taşırım  ... Anlayacağın yine  nöbet kafası,bir başka bayram nöbeti....Sevmiyorum uzun idari izinleri  meslek icabı ..
Yaktım bir sigara manzaraya karşı , güzel sözler , güzel melodi ... Bu sıralar çevir çevir dinlediğim üç şarkıdan biri... Diğerleri mi ?
Aslında " mok" diye birşey yok:))
İyi dinlemeler
Ankara'dan sevgiler

2 yorum:

Adsız dedi ki...

şarkıyı açtım hüznünü tam hissettim valla neden böle oldu blemedim:))

iyi bayramlar olsun...

deliye hegün bayram diye avutmalıyız kendimizi bence ne kadar klişe de olsa...
yoksa bayram gelmiş hoş gelmiş:))

ankara da çekilmez be bu havada hakkaten doktor:))

yine de...
her bayram da
barış manço geçti bu topraklardan derim...

bugün bayram
erken kalkın çocuklar
giyelim en güzel giysileri
elimizde taze kır çiçekleri......

ben ne yazdığımı biliyo muyum:))



bir küçük doktor dedi ki...

:)) iyi bayramlar Absalom , tüm melankolisine rağmen yorumunla neşe katmışsın yazdıklarıma ... Teşekkür ederim , sayende sabah sabah neşelendim...