things getting worse before getting better...

2 Kasım 2009 Pazartesi

yine kar ....

Burası çokkk soğuk ,kar yağıyor ve kaloriferlerimiz bozuk olduğu için evde donuyoruz uzerımde 3 kat kıyafet var bana mısın demiyor soğuğa..Soğuktan elktrik sobası yakıyorum;sanırım bu ayın sonunda elektrik faturasının ateşiyle yanayacağım.Kar yüzünden bugün işe gidemedim,2 gün yıllık izin kullanacağım ve böylece zorunlu hizmet süreme de +2 eklenmiş olacak,bu zorunlu hizmet zaten uzadıkça uzadı,hiç bitmeyecek gibi...

3 yorum:

öykü dedi ki...

gunaydın hangı sehırdesın bılmıyorum ama
sartların zor
lutfen sıkı sıkı gıyın gıdana dıkkat et
sevgıler.

hiç kimse hakkında her bişey dedi ki...

:) pamuum daha tasarruflu bişi olmuş işte, bu ay elektrikle gelecek ay bu ayın faturasının sıcağıyla ısınırsın;) bölece bi taşla iki ayı aradan çıkarmış olursun :P
tamam, iğrencim.. ama hava çok soğuk ve ben ders çalışmaya çabalıyorum :/

Kalau dedi ki...

İnsanı gerçekten korkutuyor bu mecburi hizmet...Nerede olacam ne yapacam hiç bişey belli diil..Yaklaşık Bi sene sonra da ben aynı durumda olacam ne olacak bakalım..Sevgili meslektaşım Allah yardım etsin diyorum başka bişey diyemiyorm..