things getting worse before getting better...

29 Kasım 2011 Salı

Acilen Toparlanmalıyım

Sonunda yazabiliyorum bloga.Bilgisayarımla başım belada 15 gündür.Sanal alemden uzak yaşmak durumda kaldım.Cep telefonsuz nasıl yaşadığımızı hatırlayamıyorsak şimdilerde,ben de internet olmadan nasıl vakit geçirdiğimi durup düşünecek çok zamanım oldu.Bir süre sonra microdalga fırınınız gibi eliniz ayağınız oluyor internet.Belki azıcık abartıyor olabilirim.
Bu sırada boş durmayıp Quick China'da sushi yapım kursuna katıldım. Böylece azıcık da olsa sanal alemden kopup sosyalleşmiş oldum.Elbette bu imkanı internetteki fırsatlar sunan bir siteden daha önce satın almıştım.
Malumunuz 4 aydır ev hanımlığına terfi etmiş olduğumdan mütevellit mutfakla çok(!) haşır neşirim.Bendeniz pek bir kabiliyetliyim.Hanımefendi, sen memleketinin güzide içli köftesini,humusunu evde yapabiliyor musun önce diye sorarsanız,O işi benim adına anneciğim yapıyor.Bendeniz koli usul beslenmeye devam ediyorum,aynı öğrenciliğimde ki gibi.Zaten emin olun eğer bir gün evde tek başıma(sanki iki kişiyken yapabiliyormuşum izlemine kapılmayın lütfen) içli köfte yapmayı başarırsam, doktorluktan emekli olup bir esnaf lokantası açacağımdan emin olabilirsiniz.
Kurs nasıldı diye merak edenleriniz varsa eğer,3 saatli kurs ,şeçkin Quick China'nın ortamında, geneli çiftlerden oluşan grubumla  pek eğlenceli geçti.Hocalarımızdan biri Quick China restoranın müdürü, diğeri ise restoranın şefi Alex beydi .Her ikisi de dönem kursiyerleriyle ilgilendikleri kadar alakadar oldular her birimizle.Epey de sey öğrendim işin aslı.Peki evde yapabilir miyim derseniz,bir kaç pratik daha yapmam gerek..
Bunlarda benim yapmış olduğum şaheserler.Tadları fena değildi,görüntülerini de elimden geldiğince orjinaline benzetmeye çalıştım.
Sırada çikolata yapım kursu ve İtalyan yemekleri pratiği var.Madem uzman olmayı başaramıyorum,o zaman belki aşçı olurum :D

Kıssadan hisse, bugünlerimi sabahları kadın programlarına eleştiri yaparak,Tusiyer kariyerime devam ederek tüketiyorum.Nadiren de artık enterasan işlere karışıyorum.Kimini satırlara döküyorum,kimini ise dökemiyorum.

Herkese iyi geceler!

Hiç yorum yok: