things getting worse before getting better...

29 Kasım 2011 Salı

There is no place like home



...
"Olamaz,  ormanların kralı korkak olmamalı." dedi korkuluk.


"Biliyorum," dedi aslan, gözünden akan bir damla göz yaşını kuyruğunun ucuyla silerken. "En büyük derdim bu zaten, hayatım karardı bu yüzden. Yine de ne zaman bir tehlikeyle karşılaşsam, kalbimin küt küt atmasına engel olamıyorum bir türlü."


"Kalp hastasısındır belki." dedi teneke adam.


"Olabilir." dedi aslan.


"Eğer öyleyse, sevinmelisin," diye sürdürdü konuşmasını teneke adam, "Çünkü bu kalbin olduğunu gösterir. Oysa bende kalp yok, var olmayan bir şeyin hastalığı da olmayacağına göre, kalp hastalığım da yok şikayet edecek."


"Galiba haklısın." dedi aslan. "Kalbim olmasaydı, korkak da olmazdım çünkü." 
...



Hiç yorum yok: