things getting worse before getting better...

26 Şubat 2009 Perşembe

Şimdi sahilde olmak vardı...

Yine hastayım aslında  ne zaman  tam olarak iyileşebildim ki.Kandırıkcıklık yapıyor iyilik hallerim: 2 gün iyiysem, 3. gün yatağa düşüyorum.Ve her seferi bir öncekinden ağır geçiyor.Ne yapacağımı da şaşırmış durumdayım.Terzi kendi söküğünü dikemezmiş mevzusunu hiç bahis konusu etmeyeceğim bu sefer.Dün ve önceki gün mütemadiyen uyudum yani.Uyanık kaldığım birkaç saat arada hasta bakabildim.O kadar çok uyuyup da insan nasıl rüya görmez ki. Benim se hatırladığım sadece bir tanesi : Arsuzdaydım,sahilde yüzüyordum durmadan.Sonra gözlerim açık dalıyordum denizin dibine,hem de en dibe.İnsan suyun altındayken dünya çok bambaşka geliyor,zaman sonsuzmuş ve ben o sonsuzluğun içinde unutulmuşum gibi.Unutulmuşum da beni bekleyen sorumluluklarım yokmuş gibi.Bu sonsuzluk nefesimin dayanabildiği kadar sürüyor. 

3 yorum:

Cimbakuka dedi ki...

You're more beautiful than anything in this world
More precious than the rarest diamond or pearl
And even though we didn't work out together
You're still my sunset-set-set-set

And I know that you and I are two worlds apart
But you'll always be the one to have my heart
I'm gonna love you for now and forever
Cause you're my sunset-set-set-set-set

Maybe one day we'll end up talking again
Maybe one day we'll go back to being just friends
Promise to love you baby till my life ends
Cause you're my sunset-set-set-set-set

No matter what happened between me and you
I'll always be the man that you could run to
I loved you then I love you now and forever
Cause you're my sunset-set-set-set-set-set

bir küçük doktor dedi ki...

Maybe one day we'll end up talking again
Maybe one day we'll go back to being just friends
Promise to love you baby till my life ends
Cause you're my sunset-set-set-set-set

Çok sevdim bu paragrafı özellikle...

Adsız dedi ki...

herşeyin bir sonu vardır sonsuzluklarında dönersin sonra tekrar bu dünyaya gerçekle ve sorumluluklarla yüzleşirsin...

Yüreğine sağlık hoş bir yazı olmuş geçmiş olsun bu arada...