things getting worse before getting better...

27 Mayıs 2009 Çarşamba

Dudaktan Kalbe veda...


2-3 sezondur devam eden diziler birer birer finallerini yapıyor.Sürekli takip edememe rağmen arada izlediğim bir diziydi Dudaktan Kalbe.Hayal kırıklığı yarattı bende yani ben hep herkesin mutlu olduğu sonları seviyorum(mesela geçtiğimiz haftalarda ekrana veda eden Binbir Gece gibi).O kadar cefaya rağmen Hüseyin Kenan'ın mutsuz,ezik,yıkık-dökük kalması, uğruna herşeyden vazgeçtiği kadın Lamia ve Hüseyin Kenan uğruna herşeyi göze alan Prensens'in aşk çemberi sardı dört bir yanımı tavrına sinir oldum, reva mıydı ey senarist bu acı son Hüseyin Kenan'a...Her izlediğimde gözüm Hüseyin Kenan(Burak Hakkı'nın) ense traşına kınayan nazarlarla takılsa da,Gönlüm Cemil Paşazade'nin mutlu olmasına sevinse de ve finaldaki parçanın güzelliği gibi dipnotlarla sona erdi dün gece .Ben de yazmadan edemedim :D

2 yorum:

böcük dedi ki...

finali mi oynadı :/ ben en son lamia dizi teklifi alınca falan bırakmıştım bu diziyi sıktı ya diyerekten :/ dün akşamda kızlarla mısır patlatıp çay demledik televizyona da bir gözatalım laflarken dedik ama bizim uyduruk anten haşur huşur sesler çıkartınca dudaktan kalbeyi izlemekten vazgeçtik :/ tühh ya izleseymişim keşke :D

herşeyden azıcık dedi ki...

Aynen senin gibi arada sırada gözüm takılıyordu benim adam benden daha meraklıda dizilere:))neyse Hüseyin'e zaten gıcık oluyordum paşayı seçtiyse gayet iyi olmuş sonu o da möl möl baksın elinde tutmayı bilseydi:))