things getting worse before getting better...

6 Şubat 2011 Pazar

pazar pazar tırı-vırı bir yazı...

Bu pazar evdeyim son dakika değişikliğiyle ama bu sefer evde yatmayacağım.Özledim yollara düşmeyi.1 yılda 25.000 km yaptıktan sonra 3 ay arabayı park ettiğim yerden oynatmamıştım,benim minik özlemiştir asfaltı,taşı toprağı,o da hava alsın biraz .
Anlayacağınız birazdan ahretliğimle yollara düşeceğiz,içim kıpır kıpır.Dilime dolanan Düşbaz'ın bahar şarkısı etrafta dolanıyorum uyandığımdan beri.Bu parçayı bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine dinledim ama dilime pelesenk oldu,henüz grubun diğer parçalarını dinlemişliğim bile yok. Bu hafta gün aşırı nöbet tuttum,2 aydır evdeki yataktan başka bir şey göremedim,bugün artık sosyalleşmek adına günübirlik şehir dışı turu yapacağız.Zaten en doğrusu şehir dışına çıkmak,nedendir bilinmez hep benim evde olduğum tarihe denk gelen Tedaş ve Su idaresi bakım-onarım dolayısıyla bugün tüm gün kesinti olacakmış.Yedek depoya rağmen 13. katlı 40 daireli bir binaya yedek depo herkesin evde olduğu bir günde ne kadar yetsin ki hem zaten

Ama önce Alex efendinin-ki kendisi evimizin en küçük ve şımarık üyesi olan köpeğimiz- uzun pazar turuna çıkarmam gerek aksi taktirde pencereden düşecek yavrum .Kendisini aşağıdaki parkın sahibi sanıyor da.O parktan gelen geçen herkese havlıyor hem öyle böyle değil bir gün 5. kattan aşağı düşecek diye ödüm kopuyor.

Bu konudan bağımsız olarak aranızda bilen, duyan var mı ıvır zıvır vardı, blogundan mutluluk sızardı! Neden yazmaz oldu acaba?

Herkese güzel bir pazar sabahı diliyorum.Akşama görüşmek üzere.

Dinliyorum--Düşbaz--Bahar

2 yorum:

ıvır zıvır dedi ki...

ıvır zıvır hep buralarda :)...
...
'tırı vırı' yansıması sahiden... çağrışım yapıyormuş bu arada... başlık fazlasıyla dikkatimi çekti ne diyim... :)
...
umarım iyisindir arkadaşım...
selamlar...
en güzel günler seninle olsun...

bir küçük doktor dedi ki...

sana da güzel günler dilerim