things getting worse before getting better...

2 Şubat 2011 Çarşamba

eğer otuzlu yaşlardaysan

Sevgili Blog,
eğer 30 yaşlarındaysan sana 8 yaşında öğretilen her şeyin tersini yapmak zorunda olduğunu anlıyorsun.Mesela yalan söyleme,arkadaşını ispiyonlama,dürüst ol ve ne düşünüyorsa onu söyle,savunduğun değerleri sonuna kadar arkasında dur,sinsi olma,üçkağıtçılık yapma,tembel olma,olabildiğince dürüst ol.

Eğer 30lu yaşlardaysan ve hala 8 yaşında sana öğretildiği gibi dürüst,aile bebesi gibi davranıyorsan ve saf saf hala insanlara güvenmeyi başarıyorsan, depresyondan çıkmaman çok doğal,lütfen şaşırıp benim suçum ne deme.Suç sende değil 5 dakikada tüm işler değişiyor.

Eğer 30lu yaşlardaysan hayat gerçekten çok zor anlayacağın,bazen ülkülerimi yitirdiğime şaşırıyorum.Beni gören sen de değiştiğime şaşırıyorsun.Sonra depresyondan çıkamıyorsun.

Eğer 30lu yaşlardaysan hayatın daha prezantable kişilere ait olduğunu düşünüyorsun,hani şu her yöne eğilen bebekler gibi ne kadar sarssan da sırtı yere gelmeyenlerden.

Eğer 30lu yaşlardaysan gülümseyebilmek için çoğunlukla antidepraslardan yardım alıyorsun.

4 yorum:

Yasin dedi ki...

Özetle aslında sen hayatı değil hayat seni yönetiyor...

gezicini dedi ki...

merhaba doktor,
ben de 40 lı yaşlardayım, acaba ne yapmam lazım?
not. bir önceki posttaki GBS nasıl bir şeydir kardeşimden bilirim. kimsenin başına gelmez inşallah.
sevgiler
gorki

Deniz Dogan dedi ki...

Peki 8 yaşında çocuğumuz olunca ona nasıl öğütler vericez? Yalan söyleyip dürüst olmasını mı, dürüst olup yalan söylemesini mi öğreticez?

bir küçük doktor dedi ki...

bilmiyorum hiç ben bu kadar hayal kırıklığı yaşamış ve hafif obsesyon sınırından orta seviye sınırlarına dayanmışken ,bir çocuğum olduğunda ne yapacağımı ne diyeceğimi bilmiyorum,çok korumacı olmaktan da korkuyorum,çok korumacı olup onu kendi başına uçmasını öğretememekten de korkuyorum,kendine başına uçtuktan sonra birinin onun kanadını kolunu kırmasından da korkuyorum.