things getting worse before getting better...

5 Şubat 2013 Salı

Keyifli Günler~Çorbası tasta, yazar hasta!



Güneşli günlerin hükmünün sürdüğü Ankara'dan herkese keyifli günler dilerim.
Şairin dediği gibi ,beni bu güzel havalar mahvetti, böyle bir havada memuriyetten istifa ettmiştim ...
Yine bu güzel havalara kanıp dün  montsuz, hırkasız  saatlerce teras keyfi yaptım...Sonuç,bugün dikey konuma geçemiyorum ve yapmam gereken bir sürü iş güç var, yine o teras keyfi nedeniyle iptal edilen...Sabahtan beri bir ümit nane, limon kaynatıp , Türk magazin sektörüne battaniye altından katkı sağlıyorum...Umarım yaptıklarım hem gribimi düzeltir hem programın reytinglerini arttırır.Tabi şöyle bir şey var , daha önce hastalandığımda da defalarca söylediğim, terzi kendi söküğü dikemez, bir de iğneden çok korkar...
Sağlıcakla kalın!






Up , izlediğimden günden beri en sevdiğim animasyon filmi...Ellie ve Bay Carl'ın bu çok sevimli çizimini instagramda  görüp çok beğendim... Paylaşan kişinin ismi yazıyor ,çizim paylaşan kişiyemi ait  yoksa o da kopyala yapıştır mı yaptı bilemeyeceğim ama kim çizmişse eline sağlık, ben çok sevdim...
O zaman bugünkü dinliyorum parçası Up filminden sahnelerle güzelleştirilmiş bir kliple olsun... 

Dinliyorum~Teoman~Mavi Kuş ile Küçük Kız

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun. Çok güzel bi animasyon filmdi gerçekten. Ve tabi keyifli günler efenim.

(Bu arada: Çizim çok iyiymiş. Kıskandım :D )

bir küçük doktor dedi ki...

Teşekkür ederim Deniz Bey☺

Adsız dedi ki...

Bugün nasılsın ? Hem niye iğne olmuyorsun sen bakim :D

bir küçük doktor dedi ki...

☺☺