things getting worse before getting better...

2 Şubat 2013 Cumartesi

Mutlu haftasonları...




Günaydın☺☺
Bu parmak falını yapmayalı asırlar olmuş.
Oysa hazırlıkta en büyük eğlencelerimizden biriydi.
Derste sıranın altından bile oynardık.
Sanırım bu sebepten mütevellit ben hale bazı çekimleri bilmem İngilizcede.



Yapmayınca unutulan her şey gibi bu parmak oyununun yapımındaki bazı trik noktalarını unutmuşum. 
İlk denememde ancak bu kadar yapabildim...
Ev ahalisi de olmayınca figuran da bulamadım, fotoğraflar çok istediğim gibi olmadı.


Ankara'da bugün hava çok güzel...Hem de uzun yürüyüşler yapabileceğimiz kadar güzel.
Umarım orada da hava güzeldir ve sen de mutlu bir güne uyanmışsındır...
Keyifi bol bir cumartesi günü dilerim.

Dinliyorum~Buena Vista Social Club~El Cuerto de Tula

4 yorum:

Adsız dedi ki...

günaydın. yine çok güzel fotoğraflar. :)

bir küçük doktor dedi ki...

Günaydın☺, teşekkür ederim Deniz Bey, beğenmenize sevindim.Mutlu günler!

Adsız dedi ki...

yahu şu parmak falı çok güzel fikirmiş ☺☺

bir küçük doktor dedi ki...

☺☺