things getting worse before getting better...

26 Haziran 2008 Perşembe

Ve bitti....


işte bitti gidiyorum,uzun süre yeniden yazabileceğimi ummadığım için bu son yazımdır, bir dahakini ne zaman yazarım hiç bilmiyorum.Eşyalar hemen hemen toplandı ama ev tam bir kargaşa halinde...Herşey her yerde yani...Ben cidden sinir yumağıyım.Şu saatte acil servisten de döndüm ,gerginim ,ateşle yaklaşmayın,her an patlayabilirim...
Bundan sonraki yazımı ne zaman yazarım ben bile emin değilim.Yarın (bugünmüş ya perşembe sabaha karşı olduğunu yazıyı okuduktan fark ettim) bir küçük doktorun kep provası var ,cuma öğleden sonra gerçeği ve ben cuma gecesi yola çıkıyorum.Pazar sabahı yeniden yollara düşmek için ....Okulu bitirme kaygısı,İtalya yolculuk telaşı,taşınma stresi derken şiştim....
Kısaca efendim ben yokum bir küçük doktor ne zaman yeniden yazabilir bilmiyor ,bu ilk yazı nerede yazılacağı ise çok şüpheli...
p.s:çok uykum var hem de çok,ama rezervasyon yaptırmalıyım hem de erken kalkmalıyım :(

Hiç yorum yok: