things getting worse before getting better...

3 Haziran 2008 Salı

Denize Doğru gel gel!!



En son Arsuza gidiyorum diye bırakmıştım sizi değil mi? Sanki 1 haftadır denizdeymişim de , aklım başımdan gitmiş gibi de yazı yazmamıştım....Ama işin aslı sadece bir güncük gittim ben denize hani yanda cam gbi berrak sulara epi topu 2 gün girip ,üstüne sahilde bir güzel uyuyakalıp 3 derece yanıkla döndüm...2 gün domatesten kırmızı bir surat ve terminatör vari(yanıklarımın verdiği hareket özgürlüğü sonucu) dolaştım durdum.Aslında evden de çıkamadım yaa!!!







Arsuzdayken, bir türlü görüşmeyi başaramadığımız canım arkadaşım İdil ve Fatih ile sonunda görüşebilme fırsatımız oldu...(İdilciğim,adaşım kendisi yanık tedavimi yapan ilk doktordur:)) ) Canım arkadaşım,bu pazartesi göz hekimliği asistanlığına başlayacak biraz heyecanlı ,azıcık da endişeli gibi geldi.Ama ben onun çok başarılı bir hekim olacağından eminim.Yandaki fotoğrafta benim ilk ve tek arsuz kaçamağı gecemin sonunda, benim henüz tam ders almadığım, yanıklı halimle çekildi.Arsuz klasiği olan nehir manzaralı ,bol kahkahalı Çardak buluşmasında çekildi...






Benim tanıyanlar bilirler ,dikkatli gözler fark etmişlerdir zaten...Bu bronzlaşma sevdasının temelinde aslında mezuniyet hazırlığı yatmaktadır,yoksa ben yatıp uyuyakalır mıyım hiç plajda :))


İşte dikkatli gözlerin fark ettiği gibi şu yandaki fotoğrafta bence Orta Doğu ve Balkanların en usta elleri tarafından, saçlarım 1 yıl önceki gibi sapsarı oldu....


Eğer yolunuz İskenderun'a düşerse (aslında bayanlar güzellik sırlarını paylaşmayı sevmezler ama ...) Black&White'a mutlaka uğrayın, inanın kuaförden çıkınca havanız pek bir değişiyor...Tekrar ellerine sağlık demek istiyorum Birol Amca'ya...


Kısa bir özetle, şu an sarışın ve yanıkları soyulmaları da bitmiş bronz bir güzelim,4 kilo daha verdim mi bana Fıstık diyebiliriz :))




Peki başka neler mi olduu?


Haftaboyu tarama, tarama, anket, ilkokul, sağlık ocağı ve en önemlisi tezim arasında koşuşturup durdum.Bu arada 2 sunum yapıp ,100 anket doldurdum...

Ve şimdi flash haber .....

Tezimi binbir stres içinde geçen hafta cuma teslim ettim.Ve 100'ü kapıp haneme bir puan daha ekledim.Okulu 13. bitiriyorum demiş miydim :)) Dediysem de olsun görmemiş biri gibi davranmama izin verin ;çünkü artık kuş gibi özgürüm.Şu dakikadan itibaren sadece İtalya planlarına kanalize olabilirim.

Bir de geride bir kök bırakmamış olsaydım ama olsun bence değer ;P




P.s:Denize doğru gelll ,gel,rüzgar esince yel yel,çabuk ol da gidelim dökülen yaprakları dikelim,kış olur ben üşürüm durmam buaralarda...







Hiç yorum yok: