things getting worse before getting better...

26 Ocak 2009 Pazartesi

Güz Sancısı


Haftsonu cümbür cemaat bu aralar medyada pek bir popüler olan Güz Sancısı adlı filmi izlemeye gittik.Dönem filmi sevenlere şiddetle tavsiye ederim.Ben şahsen, ilk yarıda pek bir sıkıldım ama ikinci yarı gerçekten güzeldi.Beren Saat,sanki her rolde aynı yüz ifadesiyle oynuyor gibi geldi ki bu benim şahsıma münhasır bir yorum...Ama gerçekten çok güzel bir yüzü var :)).
Hani zamanı olup sinemaya gitsek mi diyenlere orta şiddette öneririm.Ben asıl olarak başrolerini Brad Pitt ve Cate Blanchett'in paylaştığı,13 dalda Oscar adayı ''Benjamin Button'un Tuhaf Hikayesi'' adlı filmin Kayseri'de gösterime girmesini bekliyorum.

1 yorum:

böcük dedi ki...

Dönem filmleri dönmleri anlatan siyaset tarihi dersini aldıktan sonra bana çekici gelmeye başladı :D Sonuçta olayları biliyorum artık :p Güz Sancısının fragmanını görmüştüm vizyona girmeden iki üç hafta önce ve "anaaa 6-7 Eylül olayları hoca vizede sormuştu bende takır takır yazmıştım gidip konu edildiği filmi izlemeyilim" demiştim :Pp Hala fırsat olmadı ama izlemeye :D İnsan memleketi Kayseri'ye gelince bol bol tıkınıp gezmelerde boy göstermekten kültürel aktivitelere zaman bulamıyor :Pp

Ve şu bir filmlin Kayseri'de gösterime girmesini beklemek :) Bu duyguyu iyi biliyorum :) Kayseri'de bir sinema olduğu dönemlerde bir film vizyona girdikten üç dört hafta sonra buraya gelirdi ve biz öyle izlerdik :D