things getting worse before getting better...

6 Ocak 2009 Salı


Yeni yıl başladı...Hem de 6 gününü geride kaldı...Benim 15 günlük internet detoxumda bitti...Bu sürede bir kez bile açılmadı bilgisayarım öylece köşesinde dinlendirdi motorunu,ben de elbette dinlendim.Ruhumu dinlendirdim.Hani sık denilen klişe var ya bu dönemde yeni kararlar aldım diye.Öyle çok karar değil,sadece bir tanecik aldım:Hayat en güzel Hediye...

Yine Bu detox döneminde en çok pasta-börek işine sardım.Bir kere hamur yoğurmak süper bişe,sonra keki, mikserim bozulduğu için, elde çırpınca o da epey bir deşarj olmayı sağlıyor...Yani tüm negatif yükleri atıyorsun...Sonra bol bol hasta baktım,hayır duası aldım.Yani kısaca:

Yeniden merhaba...


Elbette e-posta kutusu bu sürede dolmuş ama bir arkadaşımdan gelen maili paylaşmadan edemeyeceğim...


Belki bu yıl çok şeye kızdın...delirdin...kırdın...Belki kendinden ödün verdin...savaştın...tek kaldın...Belki aşık oldun...belki sevildin...belki terk edildin...Belki aldatıldın, belki istenilmedin...kim bilir ...Belki çok para kaybettin...belki işinden oldun...Belki "ne yapıyorum ben yaa" cümlesini ard arda kurdun

Her ne yaptıysan yaptın...bitti...bu çok güzel bir yıl olsun tamam mı? ...buna sen de gayret et!....gülmekten yanakların çatlasın..paranı koyacak cüzdan bulama...bankalar "yatırım" hesabın için telefonlarda kalsın...sağlık bedeninden aksın...aşk kalbini patlatsın...başarıların dillerde dolaşsın.....yastığa koyduğun kafanda "huzura" daha fazla yer kalsın....



Herkese yeniden Merhaba! Güzel bir yıl olsun hepimiz için...


Bir Küçük Doktor

Hiç yorum yok: