things getting worse before getting better...

26 Ocak 2009 Pazartesi

Yağmur yağıyor


Yağmur yağıyor,seller akıyor,arap kızı camdan bakıyor...Yağmur yağıyor,seller akıyor arap kızı camdan bakıyor. Bir kar yağdı,Allahım dedim umarım tutmaz ama sonra sağnak başladı önce sevindim sevinmesine...
Ama durmadı yağmur bugün.Sevmiyorum ben evde değilsem yağmur yağmasını.Evdeysem sorun değil,ideal yatakta antızlama havam ama ben bugün poliklinikten makam odama bile geçecek zaman bulamadım ki: 80 hasta bakmışım,10 bebek mıcıklamışım.1 ocak tarihine kadar olan hizmet puanım 720 imiş ve gün geçtikçe Yozgat'taki pratisyen hekim sıkıntısı iyice belirginleşiyor.Yarın ilçede görev yapacağım ve ben ilçede çalışmayı hiç sevmiyorum.Köyümden sonra orası çekilmez olacak.Umarım bu durum kalıcı olmaz.

Hiç yorum yok: