things getting worse before getting better...

11 Mart 2009 Çarşamba

dohtorrr bey aman hanım evli misin sen?


Erken emeklilik planlarına başladım,hatta şu bankaların birine de kaydımı da yaptırdım.Şimdilik düşük ödeme yapıyorum,malum araba taksidi,dersane,kredi kartı falan derken pek bir param kalmıyor her ayın 16'sında.Babama takılıyorum zaman zaman ben senin paranı yerken çok daha zengindim.Bilen bilir benim param yok dediğimde öğrenciliğimde yastığımın altında 500 avrom olurdu.O zamanlar (gerçi hala bu his var) erken öleceğim o benim kefem param derdim.Ama o parayı biriktirine kadar da göbeğim çatlamıştı da.Tutmadığım pediatri acil nöbeti,yapmadığım dahiliye çevirisi kalmamıştı.Neyse sonra da o parayı İtalya'da deli gibi yedik bitti eğitim uğruna :D. Bugün açıkta kalmayacağım bir mesleğe sahibim amabazen 20 gün 5 ytl ile dolanıyorum cebimde bazen o bile olmuyor. Diyorum öğrencilik kral işmiş.Evimde oturur bir hafta çeviri yapar,sorumluğu bana ait olmayan 3 -5 nöbet tutar, 3-5 kan alırdım ama kafam rahattı.
Misal bugün bir an akşam olmayacak sandım.Sabah poliklinik ağzına kadar doluyken birden köy Teksas'a döndü.Saçma bir kavgadan  ateşli silah yaralanmalarıyla günü açtık tam onları stabil hale getirip sevk ettim dedim,bu sefer beyin kanaması vakası geldi.Hadi onu da gönderelim derken aman doğuruyorum diye gebeler geldi.Tam bu sırada hasta akışı devam ediyor elbette.Belediye başkanı ziyaretime geleceği tuttu.Onu savdı ohh öğle olmuş öğleden sonra rahatlarız diye umarken bu kız yüksek ateşli bebişlerin saldırısına uğradım.Hadi onların ateşini düşür derken mesai bittik gardeş dedim.Sağlık memuruyla birbirimize girdik.Ben cadıyımdırr ve zaman zaman deli...Kıyameti bu kez de ben kopardım herkesi haşladım bir güzel.Hadi bugünlük bu kadar diyeceğim derken bu kez boncuğu burnuna sokan bir velet geliverdi.Uğraş uğraş çıkmadı bir türlü boncuk.
Günün en sevindirici olayı ise kanser taraması için sponsor işini çözümledim:13 nisanda taramayı başlatıyorum inşallah.Kalınbarsak kanseri için 700 kişiyi tarayacağım inşallah.Tabi ben o zamana kadar ölmezsem :D
Bir de rahim kanseri taraması işini çözebilsem daha bir süper olacak...İçimde saçma bir heyecan var bu gece .Yorgunluktan ölüyor olmama rağmen bara gidip haydi eller havaya diyesim var.Şimdi bizim ekip olacaktı of kim off arsuzdaki gibi...Sabaha kadar barda eğlenip gecenin bir yarısı 3 kız çorbacıdan çıkıp sahildeki izci kampına gidip gün doğumu izleyecektik. Benim gül fidanlarım tomurcuk verdi buarada.En yakın zamanda bahçemin fotosunu koyacağım :D

Ps:Dali'nin bu tablosunu başka bir seviyorum,sanırım daha öncede bu tabloyu kullandım bir yazımda








Hiç yorum yok: