things getting worse before getting better...

6 Mart 2009 Cuma

Odamdan bildiriyorum :D

Tıpta uzmanlık sınavına bir aydan az bir süre kaldı;benim daha çalışacağım bir milyon konu var.Süper kadrolar açılmış ve gitmeyi her pratisyen gibi çok istiyorum.Ancak bir türlü çok isteyen biri gibi çalışamıyorum.Masamın üstü, sağım solum not kaynıyor;benimse aklımda kırk tilki dönüyor...Mesela yeni bir proje oluşturdum,hatta proposal yazmaya bile başladım.Gidip İl sağlık Müdürüne sunacağım bu hafta.İstiyorum ki buraya kadar gelmişken  kalınbarsak kanseri için 50 yaş üstü herkesi tarayayım,mesela evlilikler çok erken yaşta yapılıyor bu köyde yine ve beylerin çoğunluğu yurtdışında yaşıyor, işte bu sebpten ötürü evli kadın nufustan smear alıp rahim ağzı kanseri için tarama da yapayım.Ama sürekli engellerle karşılaşıyorum:tek suçum köyde olmam.Efendim,ilçede bir hekim olsam,bir dediğim iki edilmeyecek.Hatta Yozgat'ın güney ilçelerinde en çok hasta bakan 3 -4 doktorundan biriyim ama 7 aydır Sağlık Ocağıma bir laringoskop almayı beceremedim.Ki beni bilenler bir şeyi kafaya taktım mı ısrar konusunda ne kadar ileriye gideceğimi bilirler.Şimdiyse bu laringoskop olayı gerçekten inat etmeme sebep oldu.Yok inanın Türkiye'de çalışana hep köstek olunmakta.Bu kadar gelmişim bir şeyler yapayım bari istiyorum ama Ne haliniz varsa görün dedirtme sınırına getiriyorlar.

Ders konsantrasyonumda bozuluyor,gelecek haftadan itibaren Ankara'da kampa giriyorum.20 günlük bir süre bağlantıda olmakta güçlük çekebilirim.

Bazen diyorum neden bu delicesine çalışma.Paramı kazanıyorum,istediğimi alıyorum.Yan gel yat ,bak keyfine ama içimdki şeytan bırakmıyor ki uzanıp sahile kitabımı okuyum.Dünya yansa umrunda olmasa.Özledim ben denizi..Anlamışsınızdır zaten her iki yazıda bir deniz resmi var.Çok şey mi istiyorum bilmiyorum mesela Ankara'ya arabamla gitmek istiyorum,şu tarama işini hayata geçirmek istiyorum,ağustos'da asistanlığa başlamak istiyorum.Mayıs'ta İtalya'daki Pınarımı ziyaret edeyim isitiyorum,oradan Ljubljana Bir de bu köyde tam bir taş bebek var 10 aylık,annesi yeniden 5 aylık hamile, o benim kızım  olsun istiyorum :D(biliyorum sonuncu istek cok radikal oldu)


1 yorum:

bi dost dedi ki...

:) olur inşallah :)

başarılar dilerim sınavında ;)