things getting worse before getting better...

12 Mart 2009 Perşembe

Mutlu bir son arıyorum

sabah 4: uyku tutmadı diyemeyeceğim;çünkü göz kapaklarım kapanıyor,bileğimde  feci bir ağrı mevcut hatta dirseğime kadar  yansıyor ağrı.sanırım carpal tünel oldum.Elimi bandaja almama rağmen feci ağrım var.Ne zorum mu var sabahın bu saatinde stresten uyayamıyorum,uykusuzluktan okuduğumu da anlamıyorum.Bu paradoksu çözemeyince film izliyorum.zırbarsam süper olur çünkü 3 saaat sonra sağlık il müdürlüğünde toplantım var ve sorumsuz birin hatasının hesabını ben vereceğim.ben kendisini vicdanıyla başbaşa bırakıyorum. kendisi de anne olan bir insan bunu nasıl yapabilir diye de düşünmeden edemiyorum.Pc yine çöktü çökecekk bela virusten bir türlü kurtulamadım.3 satırı yazmam 1 saat sürdü.herkese günaydın

Hiç yorum yok: