things getting worse before getting better...

12 Ocak 2011 Çarşamba

Ya netbookum bozuldu ya ben bozuldum.Aylarca yazmadan sadece olanı biteni izledim.Sonra bir gün yazmak istedim,yazdım hatta uzun uzadıya.Sonra saçma buldum yazdıklarımı taslaklarım bölümüne hapis ettim onalrı.Bir zaman kime ne benim yazdıklarımdan,kim ne yapsın diye düşündüm.Sonra blogu ilk yazıdığım yazıyı,yazıları okudum.O zaman tek izleyicisi bile olmayan bir blog.Bugünse 60 kişi bir şekilde beni takip eder olmuş,şaşırdım kaldım.Kime ne bu küçük doktorun yazıklarından.

Peki,ne mi yaptım onca zaman?En son bıraktığımda buraya yazmayı, küsmüştüm herkese,depresyonun dibindeydim,doktorluktan nefret eder durumdaydım.Memleketin gidişatına üzülmekteydim.
Peki ne mi değişti ,önce işim gitmişti sonra ilişkim bozulmuştu,doktor olduğumu unutmuş,öylece yatıyordum. Hakikaten öylece yatıyordum.Küskün ve kızgındım,sonra bir delilik anı ve işler düzelmeye başladı.
Önce ilişkimi kurtarmak için son kozumu oynadım,içimdeki arabesk canavar hortladı,kavganın sonunda atladım arabaya 8 saat yolculuk yaptım,çıktım karşısına hadi o telefonda dediklerini bir de yüzüme söyle dedim.
Ben 8 saat deli gibi yol gitmişim,kafamda yüz tilki,başım kazan olmuş,şöyle derse böyle yaparım,şunu derse bunu yaparım demişim kendi kendime.Hatta daha kötü ne olur diyordum,bitsin demişti zaten.Olsun dedim kendi kendime en azından ben elimden geleni yapmış olacağım bu sefer,öylece kabullenmemiş olacaksın en azından.Adamın karşına çıktım,düşünün deli gibi kavga ettimişiz sabah,ben o yazıyı yazmışım,gecenin bir körü yanındayım.Çıktım karşısına,beyfendinin suratında yamuk bir gülümse ,gözler fal taşı..İlk lafım hadi neyse derdin söyle...
Beyimizden gelen yanıt,çok özlemişim.Ama hemen yelkenleri hemen suya indirmedim bu sefer.Enine boyuna konuştuk ,ertesi gün geri yollardayım.

Sonra iş meselesine el atmak zorunda kaldım.Olmuyordu,öylece yatmakla hiçbir şey düzelmiyordu,derste çalışamıyordum,sonra bunca borcu kim ödeyecekti.Birkaç görüşmeden sonra önce bir ay havalimanında hekimlik yaptım.Şu anda bol yoğun tempolu Özel hastane acil hekimliğine başladım.Sınav derseniz çalışmadığım için bir sonraki bahara kaldı(sınav dipnotları ayrı bir konu).

Çok mı iyiydi özel sektör devletten?Hayır ama dezavantajlarının yanında avantajları da çok.Çok kazık yedim iki ayda, çünkü özel sektör kurtlar sofrası ve ben onlara göre daha çok yolun başındayım.

Ülkemin Haberlerini çoğumuz hayretle takip ediyoruz, değişen çok şey var,söylenecekse bir dolu şey?Ama bir çoğu gibi ben de susmayı tercih ediyorum.

Herkese iyi çarşambalar!

Hiç yorum yok: