things getting worse before getting better...

26 Nisan 2009 Pazar

Dondurma aşkım

Kamptan döndüğümden beri ne bulsun mideye indiriyorum,mütemadiyen bir tıkınma modundayım...Şu sıkıcı pazar öğleden sonrası başıma öyle güzel bir şey geldi ki...İşte sıkıntıdan ne yesem ne yesem diye düşünüp,atıştıracak bir şeyler aramaya koyuldum.İşte o esnada küçük buzdolabında bir kutu dondurma buldum.Gömü bulmuş gibi sevinçliydim ve şaşkındım ;çünkü dondurmayı benim almadığım kesin,dondurma ve benim bu kadar uzun süre evde yalnız kalmamız mümkün değil,elbette kimin almış olduğu da önemli değil.Her kim alıp koyduysa çok teşekkür ederim ,yarım kutu dondurmayı indirdim az önce mideme:D
Biliyorum bu hızla yemeye devam edersem neler olacağının farkındayım,kimsenin hatırlatmasına gerek yok :D

1 yorum:

böcük dedi ki...

olmaz ki şimdi ben bunu doktor tavsiyesi diye kabul eder soğuk havaya ve hastalığıma aldırış etmeden gider bir kutu dondurma alırım kendime :Pp canım istadi ya :D

hani amerikan filmlerinde olur ya terkedilen ya da aldatılan kız televizyon önüne geçer eline büyükçe bir kaşık ve kocaman bir kutu dondurma alır bir kaşık alır iki kaşık alır ağlar sora yine bir kaşık alır falan :p o kızlara sırf o dondurma için özenmişimdir hep :Pp