things getting worse before getting better...

15 Mayıs 2008 Perşembe

3 düğmeli Bordo renkli ceketin Ortanca Düğmesi


Üniversitemizin bahar şenlikleri başladı ,bence bu sene ,etkinlikler biraz sönük geçiyor elbette bunda havanın işgüzarlığı da var.Bu seneki etkinlik programını incelerken beni tek sevindiren Sunay Akın'ın geliyor olduğunu görmekti.Tarih de bana uyuyordu...
İşte dün sevgili miniğimle beraber önlerden de yer kapabilmek için 2 saat erken gittik Üniversitenin kültür merkezine tahmin ettiğimiz gibi çok kalabalıktı ama biz erken gelmenin avantajıyla hemen protokülün arkasındaki yerimiz aldık.Aslında bu aralar çevirilerim vardı gitmesem mi diye düşünmedim de değil...Ama şunu ititraf etmeliyim ki herşeye değer Sunay Akın'ın gösterisi,o beş para etmez stand showlar,belden aşağı vuran espiriler,kötü filmler ve korkunç akşam haberleri arasında o kadar iyi geldi ki bana...Eğer bir şekilde denk gelirseniz izleyin derim Sunay Akın'ı bir de televizyon programları dışında.Bana ve birçok kişiye Orhan Veli'yi anımsatan Sunay Akın hayatın satır aralarında kalmış dipnotları gün ışığına çıkarıken şairliğini de tekrar tekrar gözler önüne seriyor.İnsana kendine daha çok okumalı,daha çok araştırmalıyım ve bildiklerimi paylaşmalıyım...Paylaşmalıyım ki bilginin ışığı daha da parlasın dedirtiyor.Bir de İlk İstanbul ziyaretimde Oyuncak Müzesi'ni Ziyaret edeceğim(detaylı bilgi http://www.istanbuloyuncakmuzesi.com/).
Son 3 yazıdır hemen hemen aynı şeyden bahsediyorum ,ne oldu bana bilmiyorum.Hep süre gelen şeyler daha çok gözüme batmaya başladı...Devamlı vurgular oldum aynı şeyleri...Bir de reklamlara bile ağlıyorum(bunu gerçekten abartmıyorum...Hürriyetin İnsan Hakları ile ilgili ''gülümse bebek'' sloganlı reklam filmini her rastladığımda kötü oluyorum,ya da daha bir çok şey...)Havalardan mıdır nedir sinsi sinsi depresyon eşiğim düşüyor.Ve ben de bu duruma müsade etmemek adına hemen koşup bir bilet aldım,yarın Ankara'dayım .Bu sene hiç gidemedim Ankara'ya zaten.Özledim ama en çok canım arkadaşlarımı özledim.Yarın beraberiz, umarım havada azıcık güzel olur da o da bir hediye vermiş olur bana...
P.s:başlık ne alaka der gibisiniz...Sunay Akın , ben Trabzon dikilmiş olan 3 düğmeli Bordo renkli ceketin ortanca düğmesiyim diyerek sizlere merhaba diyor gösterisine başlarken ...

Hiç yorum yok: