things getting worse before getting better...

15 Mayıs 2008 Perşembe

Bugün benim doğum günüm!!




Bugün benim doğum günüm hem sarhoşum hem yastayım bir bar taburesi üstünde babamın öldüğü yaştayım.Bugün benim doğum günüm kelimeler geçiyor aklımdan nınınay nanıı...


Takıldı ağzıma dün öğleden beri söylüyorum...Ben öyle doğum günlerinde çok pür neşe olamıyorum artık,doğum gününü depresif modda kutlayanlardan oldum,doğum anksiyetesini mi hatırlar gibi oluyor hafızam yoksa yaşlanıyorum diye mi hiç bilmiyorum...Çok eskiden de , hanii şu ilkokulda tüm sınıfın doğum gününe çağrıldığı ve o zamanların efsane ismi Yonca Evcimik eşliğinde aboneyim aboneyim diyerek kalçalarımızı kıvırdığımız dönemler de,elbette o zamanlar öyle net değil ama o ses ve çığlıkların arasında hafif hüzünde eşlik ettiğini hatırlar gibiyim.Bir de annemin yaptığı muhteşem pizzaları ve benim eski bir tutkum olan rengarek jelibon tabaklarını da hatırlıyorum(2 yıldır ağzıma koymamak için kendimi çok zor tutuyorum)...Elbette bu hüzün öyle uzun sürmez,ertesi gün geçer gider üzerimden,hayatın akışına kapılır giderim.


Ama 16 hep güzel gelmiştir bana.Hem 16 hem mayıs,hep ne güzel olmuş ya diye düşünürüm.Bu benim narsistliğimden değil ,geçerli bir sebebim var,hatta iki.Hatayda o tarihte havalar çok güzeldir; ne öyle bayıcı bir sıcak ne de içinizi ürperten soğuk olur.Tam çocuk doğuralacak zaman...:DHem de ,ki çocukken annemle babamın bunu özellikle ayarladığını düşünürdüm,sanki annem tutmuş tutmuş kendini,o gün doğurmuş gibi gelirdi,memur çocuğuyum ya ben, işte ayın 15'i maaş günüdür memurlar için,ee ben de annemle babam maaşlarını almış da sonra annem hop diye beni doğurmuş gelirdi :D, ne bileyim çocuk aklı...




İşin aslı resmi doğum günü süremin başlamasına 1,5 saat var ama ben az sonra Ankara otobüsü için evden çıkacağım.Haftasonu da bloga yazı yazabileceğimi sanmıyorum.Haftasonu çok yoğun geceçek gibi gözüküyor.


Kendim için dilek diliyorum;) ama içimden, umarım gerçekleşir.




P.s:Bu not ailem içindir,dikkat etmeleri önemle rica olunur !Bakınız hem ben burada cümle alemin önünde söylüyorum.Bu yazıyı okuyup da beni aramayan olursa ya da okumadan da beni aramayan olursa ki iki durumda da sonuç aynı olacak ,çok ciddiyim bu sefer kara listeye alacağım...Geçen seneki gibi beni kandıramazsınız ...Herkesin haberi olsun ,söylemedi demeyin:P

Hiç yorum yok: