things getting worse before getting better...

10 Mayıs 2008 Cumartesi

I did Nothing TODAY


2 gündür yatıyorum mütemadiyen.Yok silkinmeli ve tezimi,yıllık için yazı isteyen sevgili arkadaşalrımın yazılarını bitirmeliyim.Hadi bunların hepsini geçtim salıya yetiştirmem gereken 4 adet gastrointestinal(yani sindirim sistemi) sistemimiz ile ilgili güzide yeni araştırmaların onuçlarını içereni makaleleri çevirmeliyim ama ben ne yapıyorum ön okumaları yaparken inadına yemek yiyorum(dün 3 saat mutfakta kalıp 3 çeşit yemek yaptım),binbir uğraşla vermiş olduğun iki kiloyu da alıp inadına semirmeye devam ediyorum.Yok gidişatım iyi değil...Ben alışkın değilim böyle evde oturmaya, kimseciklerde yok ortalarda ki çıkıp kafa dağıtalım diyeceğim ,millet tus dersanesinde ya da sevgilisini görmeye gitmiş durumda.Gezecek havada yok aslında ya dışarıda yağmur çamur son sürat devam ediyor,gerçi buna da şükür diyorum ya kar yağsa...Güya bahar geldi dedim, tüm kışlıklarımı taşınma ön hazırlıklarım kapsamında babacığımla gönderdim,akıl edip 2 hırka bırakmış neyse ki ,onları çevirip çevirip giyiyorum.Tv zaplamaktan bir hal oldum,Allah'tan Bez Bebek diye bir şey var ,kanal ısıtıp ısıtıp tencit pilavı gibi önümüze sunuyor ,gülmeyin hala izlemediğim bölümleri olduğunu keşfediyorum.Bir de fark ettirmeden bağımlık yapma özelliği var yaa...Favorim Kulina efendim,oldum olası sevmişimdir Oya Aydoğan'ı .Hep şöyle olmak istediğim, balık etli ,işveli cilveli kadın idolümdür:)) yook bu böyle olmayacak.Lütfen biri beni durdursun.

Hiç yorum yok: