things getting worse before getting better...

8 Nisan 2008 Salı

KaLbim LoNDRa'da ,DuAlaRım SeniNLe!













Türkiye yine nefeslerini tuttu, bu gece saat 21.45’te başlayacak tarihi maça kilitlendi. Sarı-Lacivertli ekip İstanbul’da 2-1 yendiği İngiliz rakibi Chelsea önünde tur vizesi arayacak. Eğer yarı finale yükselirse tarihinin en büyük başarısına imza atacak.


Daha 3-4 yaşlarında başladı bu Fenerbahçe tutkusu .Nasıl başladı, nedenleri neydi tam bilmiyorum.Çükü benim çekirdek ailemde benden başka Fenerbahçeli yok.Belki renklerinin güzelliği, belki de küçük Dayımla geçirdiğim güzel zamanlar.Çünkü tüm aileyi incelediğimizde benim dışında eski kuşaktan bir tek küçük Dayıcım Fenerbahçelidir;ama sayımız yeni nesillerle birlikte artmaktadır...(Bu arada ben hala çeviri yapıyorum.Ne zaman biteceği konusunda ise şüphelerim var.)
Böyle konuştuğuma bakmayın, ben öyle fanatik tiplerden değilimdir,uzaktan uzağa takip ederim takımımın başarılarını ve başarısızlığı.Sanırım tuttuğu takım ne olursa olsun bu gece Herkes Fenerbahçeli ve Tabii bir gün Herkes Fenerbahçeli Olacak(çok kalsik oldu biliyorum ama bence de öyle olacak :D).


Bugün Fenerbahçeye başarılar dileyen bir maille geldi,görmüş olduğunuz fotoğraf. Bu resimdeki yakışıklı, benden 20 yaş küçük olan kuzenim (anlayacğınız teyzesi de diyebiliriz kuzen diye.Sakın o benim yaşıma geldiğinde ,benim kaç yaşımda olacağım, konusundaki zor ve uğraştırıcı problemi çözmeye kalkmasın!!)

p.s:Maç sonuçuyla,tekrar karşınızda olacağım efendim. Umarım çoşkumuz sevinçli haberlerle artmış olur.

Hiç yorum yok: