things getting worse before getting better...

6 Nisan 2008 Pazar

Pazar KaHVeSi

62 saattir evdeyim.Cuma günü en son dışarı çıktım (elbette bugün hemen apartmanın kapısının dibinde bulunan simitçiden yapmış olduğum 5 dakikalık alış-verişi dışarı çıkmış olarak kabul etmezsek ).Patlayacağım evde oturmaktan.Kimse zorla tutmuyor beni evde elbette; ancak yarına yetiştirmem gereken çeviriler var.Ve ben her zamanki gibi son dakika stresindeyim.Allahım yetişmiyor ya..Bin kez söz verdim,okul bitti huyumdan vazgeçmedim.Zor filan da değil aslında ama ben konsantre olup oturamıyorum ki. Masa başında yarım saatten uzun kalamıyorum.Ya oturuyorum 1- 2 saat ama bunun ancak yarım saati verimli geçiyor.Sonra tam cümlenin ortasında dağılıp gidiyorum.Aklıma sürekli acayip fikirler geliyor.Güya çeviri yapmak için masa başındayım ama sürekli başka şeylerle uğraşıyorum.Öncelikle mail boxımı kontrol ettim,facebookta kimler neler yapmış onlara baktım,blogları gezdim,sonra aklıma İtalya planlarım takıldı ,üstüne birkaç web sitesinde gezdim.Bumlar bitince bu sefer kalkıp valiz hazırlamaya başladım(hani 2,5 ay sonra taşınıyorum ya :D).O da yetmedi,bu sefer gözüme perdeler takıldı.Vallahi bu sabahtan beri 4. kez makine çalışıyor. Zavallıcık zaten evladiyelik ,yoruldu garibim.Çay, kahve yapmak için yarattığım bahaneleri saymıyorum ,siz listeye direkt ekleyiverin.Kendi kendime kahve falı bile kapattım.
Bu da yetmezmiş gibi nereden fark ettiysem izlemeyi yarım bıraktığım how i met your mother'ı izledim.Böylece 2. sezon bitti.Arada moral oldu,Marshall,ki kendisi favori karakterimdir dizideki, ve Lilly (Marshall'ın nişanlısı, kendisini American Pie'dan da hatırlayabilirsiniz ) arasında geçen diyaloglar beni çok güldürüyor.Çok sık gülme krizine girdim,hatta sanırım abarttım biraz kahkahalarımın dozunu. Komşularım beni azıcık deli sanıyor olabilir.Şu çevirilecek sayfalar biter bitmez, 3.sezonu izlemeye başlayacağım.







Neymiş diyete başlanacakmış bu cumartesi!Kaç cumartesi geçti!Bu amaçla, cuma günü hastaneden eve dönerken 3 kg salatalık bile alındı.Malum 1 salatalık yaklaşık 0 kalori.Her canım bir şeyler atıştırmak istediğinde, salatalık yemekten dilim yemyeşil oldu.Zaten ben ders falan çalışırken strese girip buzdolabını kendine kapı komşusu ilan eden tiplerdenimdir.Sonunda dayanamadım, az önce 2 avuç kaju yedim.İyi ettim,hem benim zihnimin enerjiye de ihityacı var.Gece uzun yakıt lazım :D Bu çevirilerin pazartesine bitmesi lazım (süper kafiyeli oldu).Bana yarına uyduracak bahane lazım.(ehue,eheu gerçekten sakilim ya!Sıkıntıdan valla! affediverin beni !)


P.s: En kısa zamanda görüşmek üzere.Bezgin Bekir (BB)
son ek:tekrar okurken çok fazla yan cümlecik kurduğumu ve -ki edatı kullandığımı fark ettim;sanırım çeviri yapmaktan kaynaklanıyor.

























Hiç yorum yok: