things getting worse before getting better...

12 Nisan 2008 Cumartesi

Sıcak ve Tembel Yaz Günlerine İtafen!

Gökyüzü gri bulutlarla kaplıyken hala buralarda ,ben yere uzanıp gözlerimi gökyüzüne diktim penceremin müsade ettiği ölçüde. Gözlerim ağırlaştı,üzerimdeki yük hafiflemeye başladı ve ben düşlerime daldım. Dalgaların sesi geldi kulaklarıma,içimi ürpertti rüzgar.Neler olduğunu anlamak için gözlerimi açmaya çabaladım.Yerimden doğrulmak için yaptığım her hareket ,kavrulmuş derimi gerdi ,canım yandı.Etrafımı görmekte zorlandım;sonra mavi köpüklü bir sonsuzluk belirdi parlaklığın içinde , dudağımdaki çatlaklarda birikmiş tuzun tadı geldi ağzıma.Sonra, çok uzun zamandır güneşin altında yattığımı hatırladım.Ama nasıl olur?diye sordum kendi kendime... Etrafımıma bakındım ,flu görüntüleri netleştirmek için gözlüklerimi ararken ,sen olup olmadığını anlayamadım bir kişin bana doğru geldiğini gördüm.Az önce rüyamda görmüştüm oysa seni.Ama sen olmazdın ki...Acaba hala uyuyor olabilir miydim? gerçekten sen olabilir miydin, bana doğru yaklaşan?Elim ayağıma dolandı,gözlüklerimi bulma telaşına düştüm.Daha net görmeliydim eğer gerçekten sensen..Sonra yanıma geldin.
Geldin ve ''merhaba'' dedin ve ben salaklaştım.
Benim sana , o şaşkınlıkla ve de bunca zamandan sonra demek istediğim onca şey dururken , ilk cümlem ''gözlüklerimi bulmalıyım ''olmamalıydı.Sonra ne kadar kurtarmaya çalıştıysam da durumu giderek daha çok heycenlandım ve kekelemeye başladımbir türlü toparlayamadım durumu.Komedi filminde olsak o kadar çok aa-uu-gg sesini çıkaramazdım rol gereği.Üç beş cümleden sonra, ''görüşürüz diyerek uzaklaştın'' Uzaklaşırken benden ,ben arkadan uzunca süre bakakaldım...Aslında böyle başladı hiç olmamış bizin ayrılığı...

Sırtım ağrımış yerde yatmaktan.Kalkıp toparlandım ve daha önce kimbilir kaç kez kafamda tekrar tekrar yaşadığım bu anıyı, ölümsüzleştirmeliyim dedim kendi kendime...Ve şu gerçeği yeniden kabul ettim,Yanlış zaman doğru adamdın sen!!! Ve ben nasıl oldur da becerebiliyordum yanlış zamanlarada doğru kişiyi bulmayı.Biz hep yanlış zamanda karşılaştık senle.Belki de, sırf bu yüzden zamandan nefret ettim ben.

ps:tembellik yapıp ,gün batımında serin sularına dalacağım Arsuz yazına ithaf edilmiştir.
Ben yağmuru izlemek için pencere kenarına gidiyorum.

Hiç yorum yok: