things getting worse before getting better...

6 Nisan 2008 Pazar

PaZarTeSi SaBaHı HaVaSı






Yazarın Ricası: geri planda ''numb'' çalarken lütfen yazıyı okuyun,hatta yazı kısacık siz şarkıyı sonuna kadar dinleyiverin!



Haftasonları neden bu kadar kısa Tanrım ya da ben ne zaman zamanımı iyi kullanmayı öğreneceğim?YETİŞMEDİ,YETİŞTİREMEDİM...


SEVGİLİ UYKUYA YENİK DÜŞTÜM,PANİKLERDEYİM.Ekstradan üstümde Küçük Ayşecik havası sinmiş.Biraz daha abartırsam Küçük Emrah'a bile dönüşebilirim.Tek farkla şu anda önce ingilizce düşünüyorum,sonra Türkçeye çeviriyorum(biliyorum sakilliğim hala geçemedi :D)


Hava soğuk,dondum sabah sabah.Yağmur yağsın dediğimde bunu kastetmemiştim.Dozu biraz fazla olmadı mı sence?

Gün eğer bir şeyler eklerse hayatıma, hemen yazıveririm buraya... :D



Sevdim bunu ben:


''İyi bir sohbet yalnızca sözlere değil seslere de dayanan sohbettir. Sözlerimizi ete kemiğe büründüren, onlara can, kan verip “karakter” kazandıran, seslerimizdir. Fakat hiç dikkatinizi çekiyor mu, bunca parazit ve gürültü arasında ancak bağıra çağıra konuşursak birbirimizi işitebiliyoruz artık... Karakterini kaybetmiş bir yığın söz havada uçuşuyor!'' *





*Haşmet Babaoğlu'nun 06.04.2007 tarihli Gazete Vatan'daki PAZAR NOTLARI yazısından alınmıştır.Yazının tamamına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.



http://w9.gazetevatan.com/haberdetay.asp?detay=Pazar_notlari_171418_4&tarih=06.04.2008&Newsid=171418&Categoryid=4&wid=9


Hiç yorum yok: