things getting worse before getting better...

21 Temmuz 2008 Pazartesi

blog uzerine 1-2 paragraf

Geçmez diye dusundugum 3 hafta geride kaldi.Onumde dolu dolu yasamayi diledigim 2 haftacik daha var .Her gun biraz daha hizli akmaya basladi ve ben alistim bu sehrin ,ulkenin bayici atmosferine,hem de dusundugumden hizli bir sekilde.
Yarin ,2 gun erken , bitiriyorum satjimi ve yarin bitirme sunumum var.Saatlerdir kutuphanede ekran karsisinda calisiyorum.Umarim yuzumun akiyla bu sunumdan cikarim.
Haftasonu hizli,guzel,yorucuydu.3 gunde 3 sehir gezdim,gece cok gec saatte dondum Padova'ya.Milano,Cenova,Portofino notlarimi en kisa zamanda paylasacagim.
Gelir gelmez hemen bilgisayarin basina gectim daha ustumu soyunmadan (tam bir bagimlisi oldum bilgisayarin).Devamli takip ettigim bloglarin okuyamadigim yazilarina goz attim sonra ve uzuldum...Baska bloglari nasil elestirildigini gorunce urktum ve de.En son yazima gozum ilisti ve dedim ki kendi kendime, ben, en son yazimda ne kadar civik konusmusum(klavyeyle ilgili problemimden dolayi olan yazim hatalarimi saymazsak bile cok kotu) ama silmedim ya da duzeltme yapmadim.Oylece ilk yazdigim gibi birakacagim ki ,gordukce daha cok dikkat edeyim yazim seklime;begenyen okumasin diyecegim ama bu kendimi kandirmaktan baska bir sey olmayacak :(

Hiç yorum yok: