things getting worse before getting better...

17 Temmuz 2008 Perşembe

Bir kucuk Doktor Venedik'te 2

Venedik gezimize kaldigimiz yerden devam ediyoruz.Onca kosusturmadan sonra artik bir Granitayi hakkettigimi dusunuyorum.Ista elimde granitam bir koseden kanallardan birini seyrederken su yanda gormus oldugunuz Guvercin geldi kafama tuvaletini yapti.Sormayin insan bir utanir yani dimi?Nerede?
Ustune bana bir de poz verdi.
Venedikte yapabileceginiz aktivitelerden biri bu guvercinlere ,ozellikle San Marco Meydanin'da bu arsiz kuslara yem verip fotograf cektirmek.Arsiz diyorsam da abartmiyorum,ustune ustune yuruyorsunuz,kenara cekilmiyorlar :))



Venedik'te pazar gunu bir gunes acti bir yagmur yagdi.En son ogle siralarinda gercekten uzun suren bir tanesine yaklandik.Iste O yagmurdan sonra San Marco Katedralinin Kapisinin onu boyleydi.
GerCi San Marco Meydani bu duruma aliskin,Adriyatik denizinin gel-gitleri dolayisiyla.
Yagisin dinmesiyle tren garinin yolunu tuttuk.Her guzel sey gibi bir haftasonu da sona erdi.Venedik turumuz boylece bitmis oldu.



Venedikten sonra her hafta ici oldugu gibi cok calistik,bol incelemelerde bulunduk,hatta abartip konunun detaylarina indik (BKZ:resimde Julian ;)) ),eh tabi bol bol odev yaptik.Yeni bir hafta sonu gezisini hakkettik.
Hem benim sali gunu ilk ingilizce sunum olacak PatolojikAnatomi departmanin tum hocalarinin karsisinda,enerji toplamam lazim...
Bu hafta 3 gunluk bir tura cikiyorum canlarim...Hedefimiz :Milano,Genova,Portofino...
Ben buralarda yokken kendinize dikkat edin.
P.s:Ozleyin beni anacim...cunku ben sizi cok ozledim



Hiç yorum yok: