things getting worse before getting better...

15 Temmuz 2008 Salı

Gözüme Çarpanlar


Bu gördügünüz ilaç astma (evre 3-4)tedavisinde kullanılıyor.Konumuz ilaç yararları ve zararları değil elbette :)) Şimdi baktım da epey de pahalı bir ilaç kendisi...
Neyse dün Göğüs hastalıkları servisinde(dün direkt ingilizceden Türkeçeye çevirip Akciğer hastalıkları demişim ya :)) ) beklerken ,doktorum bu ilaçı hastasına vermek için hazırlarken dikkatimi çekti.Kutunun üzerinde Ama kişilerinin adını okuyabilmesi için Braille alfabesi (Körler alfabesi ,inanın bende bu ismine şimdi wikipediadan öğrendim :)) ,resme dikkatli bakınca görülebiliyor)bulnuyor.Bu çok hoşuma gitti burada müzelerde de sergilenen yapıtın yanında Braille alfabesinden oluşan açıklamlarla sık sık karşılaşıyorsunuz.Bu durum cidden çok hoşuma gitti,özellikle ilaçların üzerinde olması daha yararlı ve hayatlarını kolaylaştırıcı bir şey...Aynı firmanın ürünü Türkiye pazarında azıcık araştırdım ama fiyatı dışında, bir resim veya bir açıklama bulamadım.Acaba aynı duyarlılığı,Türkiye pazarında da uyguluyorlar mı diye?(Çünkü bu aralar Avrupa Birliğinde değil diye ülkem çok sık problemle karşılaşıyorum,Venedik yazımda değineceğim.)
Kıssadan hisse,burada Özürlü Vatanaşların hayatını kolaylaştıracak bir çok uygulama var ama inanın bu kadarı, bana prova valla dedirtti :))

Hiç yorum yok: