things getting worse before getting better...

2 Temmuz 2008 Çarşamba

İtalya Lezzet TuRu VOL.1

Ciao ,
Şehri anlatmaya yemeklerden başlayacağım ;çünkü şehri henüz istediğim gibi gezebilmiş değilim.Burada gerçekten çok sıkı bir eğitimden geçtiğimizi söylemek isterim...Sevgili sorumlu hocamız dün önümüze 3 koca dosya bıraktı ve bugun sabaha kadar 50 yaprak not okunacak ve bire konu verdi bana ve Amerikalı staj arkadaşıma hakkında bir sayfalık rapor yazılmak üzere.Raporu yazdım ama notları dün gece geç dönünce okuyamadım ;Allah'a emanet gidiyorum anlayacağınız :D

Sanırım benim bahtsızlığım bu ;yani diğer incoming öğrenciler sadece 4 saat stajda kalırken;biz dün tüm vaktimizi kütüphanede not okuyarak geçirdik.Bilgilendik,bilgilendik ve çok bilgilendik :D

Tabi, bu sebeptan ötürü bir tek yemek yiyebileceğimiz yerler açık oluyor çalışma saatlerimiz dışında.Biz de bol bol bu mekanları geziyoruz.Sanırım verdiğim tüm kiloları geri alacağım makarna,pizza yemekten.

Bu arada öğrenci yemekhanesinde içeceklerin ücretsiz olduğunu,bu içkilerin arasında sınırsız bira,şarap, bilimum gazlı içeceğin ücretsiz olduğunu söylemişsem de (ki bundan pek emin değilim) şaşkılığımı üzerimden atamadığım için yeniden tekrarlamak istiyorum.Dün öğle yemeğinde şarabı tatma fırsatım oldum;işin açıkçası neden sınırsız olduğunu tadınca anladım :D

Sevgili Kübişim ve tüm yemek yapmayı sevenlere sesleniyorum,üst fotoda gördüğünğz şu bezelyenin yanındaki şey patlıcandır.Biraz farklılık olsun diye dün sebze yedim. Normalde sevmem ben patlıcanı ama bu güzeldi.Efendim patlıcanın en ko seçip ikiye bölüp karnıyarık misali kızartmışlar; sonra üstüne domatesli naneli ve bol baharatlı sos döküp son katını mozerallayla döşeyip fırınlamışlar,siz mozeralla bulamam derseniz kaşar dökün ,tadı , patlıcan sevmeyen ben söylüyorum hem de, çok güzel .AFİYET OLSUN :D


;
Pizza diyarındayız ya, hergün farklı bir çeşidini deniyorum ;ama inanın şu 2 günde sıkıldım pizza yemekten.Hiçbir şey Kuru fasulye ve pilavın yerini doldurmuyor.Umarım mesajım ulaşması gereken kişice alınmıştır.Dönüş tarihimi şimdiden hatırlatıyorum:4 AĞUSTOS SABAHA KARŞI :D

İşte bu yukarıda bir kısmını gördüğünüz, tamamını fotoğraf karesine sığdıramdığım pizzayı ,dün akşam ben yedim.Adı '' QUATTRO FORMAGGİ'' ve 4 çeşit peynir kullanılarak hazırlanıyor..İnanın menüdeki yaklaşık 100 çeşit pizza arasından bunu seçmek kolay olmadı :D.Düşünün yani İtalya'da ne kadar zorluk çektiğimi...

Ve ben yine staja geç kalıyorum.

PS: ÖZLEYİN BENİ ANACIM :D

Hiç yorum yok: