things getting worse before getting better...

3 Temmuz 2008 Perşembe

İtalya Lezzet TuRu VOL.2


efendimm İtalya lezzet turumuz ,benim için bir numaradaki yerinii asla kimseye kaptırmayacak olan Dondurmayla devam ediyor.İtalyada tatlı olarak ya dondurma tercih etmelisiniz ya da tiramusu...
Ben tabiki ilk önce dondurmayla başladım.Güzeldi ama sanki çabuk yeriyoo millet ,hızlı yemekte fayda var...Benim üstüm başımm dondurma oldu...
çeşit bol ,kafaniz karisabiliyor tercih yaparken.Ben yeşil renkli CİACOMİNTİ yani çikolatalı ve naneli olanından( ismini yanlış yazmış olabilirim !) ve bir de BOCCA denilen çikolata ve butun fındık parçalıyı tercih ettim.Naneli gerçekten güzeldi,diğeri tadıdık bir lezzet.
Klinikten hala erken çıkmayı başaramadık ama azimliyiz grup olarak
şehri gezmeyi başaracağız...
ben yiinee kliniğe geç kalıyorum...
PS:ÖZLEYİN BENİ anacığımm... Ben sizi çok özledimm şimdiden...

Hiç yorum yok: