things getting worse before getting better...

4 Temmuz 2008 Cuma

iTALYA Lezzet Turu VOL.3

Herkese merhaba bu satirlari çalistigim departmanin kutuphanesinden yaizyorum,bu siralar rezidenasin internetinde sorun var,cok yavas ve erisim devamli kopuyor.çalistigim klavye ingiliz oldugu icin harfler garip olabilir,affiniza siginiyorum.Yukarida resmini gordugunuz bilgisayarda vaktimin cogunu harciyorum.Hatta neredeyse gunumun tamamini...
Dun arastirma programiyla hic ilgisi olmayan isler yaptik burada ,resmen sekreter gibi calistirdilar,tum makalelerini konularina ve yillara gore dosyaladik...Bir de bu haftasonuna ,tum hafta ogrendiklerimizi anlatacagimiz bir rapor istediler bizden.Ya ben azicikta etrafi gezip gormek istiyorum.
Digerleri bugun Vicenza denilen sehre gidiyorlar.Biz ise hala laboratuvardayiz.Ama bu pazar gerkirse tek basima gidecegim.Yarin sabah hep beraber VERONA'ya gidiyoruz.Romeo & Juliet'in sehri....
Lisedeyken hep hayalimdi Verona'yi gormek,hatta Lenordo Di Caprio'nun basrolunde oldugu yeni versiyonunu sanirim 3'u sinemada olmak uzere 5 kez izledim...
Verona izlenimlerimi daha sonra aktaracagim.


Dun sekreterlik islerimiz bitince markete gidip su filan aldik.Sonra kaldigimiz yere geri donduk.Gordugunuz gibi cok heyecanli ve cilgin bir yasam surmekteyim Italya'da :D
Sonra da her zamanki gibi yemek yemek icin disari ciktik.Bu esneda yolumz uzerinde acik olan bir kac acik magazaya da ugradik.Tum grupta 2 kiziz ve inanin alisveris sirasinda dunyanin tum erkekleri ayni,SABIRSIZLAR :D
Henuz bir sey alamdim,zaten alinacak gibi de degil yani,cok pahali...
Hatta dun GUCCI ,MAX Mara'nin oldugu caddeyi de kesfettik, oradki fiyatlara hic deginmeyecegim bile :D
Neyse yanda aksam yemegimizi yedigimiz self-selvis lokantanin barini goruyorsunuz.Italyanlarin hergun pizza,pasta yiyerek nasil bu kadar ince olduklarini kara kara dusunmekteyim.Sanirim herseyin o anda yapiliyor olmasindan kaynaklaniyor.Burada hic fast-food gormedim,oyle tum dunyada yaygin olan fast-food ve kahve zincirleri falan yok.Anlayacaginiz McDonalds,Burger King ,Starbucks burada is yapmiyor.



Ben dun aç olmadigim icin tercihimi TIRAMUSU'dan yana kullandigim,tadi bizimkinden pek farkli sayilmaz ama daha yumusak ve daha pudingimsi( sanirim yeni bir kelime ekledim literature).Tum eglencemiz bunula bitti...
Yani anlayacaginiz yasam felsefemiz burada homilidi de girtlak,pudifi kandil,tumba yata :D
Ps:Ozleyin beni anacigim :D

Hiç yorum yok: