things getting worse before getting better...

1 Ocak 2013 Salı

2 film 1 şarkı Yazarın kafası biraz karışıktı...



Yeni yılın ilk sabahında da ,doğum günü sabahında da bir melankoli yaşayanlardanım ben...Bunun keyfsizlikle ilgisi yok öyle garip bir hüzün siner koynuma ama ben yol almaya devam ederim.Ne kadar enerjik olursam olayım bir yanım siklotimik benim...Bu sabahın şarkısı Ezginin Günlüğünden geliyor 🎧🎶🎶

Eksik bir şey mi var hayatımda
Gözlerim neden sık sık dalıyor 🙇🙇
Eksik bir şey mi var hayatımda
⛅⛅ Gökyüzü bazen ciğerime doluyor
Öyle bir şey ki bu, kolay anlatamam
Atsan atılmaz, satsan satamam
🙇🙇Eksik bir şey mi var, anlayamam
☕🚬🚬 Bak çayım sigaram, her şeyim tamam
Kalksam duraktan dolmuş gibi
Arka koltukta unutulmuş gibi 👣👣👣
👡👡 Terliklerimle, gelsem sana
💔 Sonunda aşkı bulmuş gibi


Güzel bir Ankara havasına uyandım erkenden bugün...Siz de benim gibi bugünü ev keyfi  yaparak geçirecekseniz eğer ve izleyecek bir şeyler arıyorsanız ve henüz izlemediyseniz  çok  keyif alarak seyrettiğim iki filmi tavsiye ederim...İlki Woody Allen'in de rol aldığı Paris~Manhattan adlı Fransız komedisi.Olaylar,kafayı Woody Allen'ına takmış güzel bir eczacı ve ailesi etafında geçiyor.


Aynı gün içinde Paris~Manhattan'ın  hemen akabinde seyrettiğim  benim günümü neşelendiren,sık sık kahkahalarla  güldüğüm ve sizi de keyiflendirendireceğini düşündüğüm ikinci film yine bir Fransız Romantik komedisi,'' Mutluluk Asla Yalnız Gelmez '' .Filmin başrollerinde  afişten de anlaşılacağı gibi güzel aktris Sophie Marceau'ya  benim ilk kez dikkatimi çeken, wikipedia'da adının altında Fransız meddah yazan Gad Elmaleh eşlik ediyor.Keyifli bir gün dilerim...

p.s:Filmler hakkında ahkam kesecek kadar ciddi bir yorumcu değilim.Ben çok keyif aldım ,sizlere de tavsiye ederim...

Hiç yorum yok: