things getting worse before getting better...

26 Ocak 2013 Cumartesi

Günaydın~26~El işi kabiliyeti





Günaydın!


Bir uğraşlar içindeyim okuyucu, becerebilecek miyim de bilmiyorum...

Son dönemlerin popüler kırtasiye malzemelerini  olan stamperlar, eskinin damgalarının bir kademe şirin halleri ,washi tape bantlar,onun da Türkçe karşılığı kağıt bant okuyucu,mürekkepler,şekilli delgeçler,en cicisinden horozdan zımba,yani söylemem gerekir ki düz delgeç-zımba out artık,kullanan kişiler esefle  kınanıyor :)), bir de en yeşilinden kurbağa makasım ve senin bu fotoğraf da göremediğin guaj boyalaroyun hamurları,onu ne için ortaya çıkardım bilmiyorum,kullanır mıyım  o da şüpheli ama işte benim de var demek için herhalde :)),pastel boya ve bir dolu kalemden oluşan kırtasiye ıvır zıvırını toparladım ve bir paper -craft ~art-craft (bildiğin el işinin türlü türlü halleri ama böyle söyleyince daha havalı oluyor,bir de kendimi, bu şımarık tavırlarla 16 yaşında hissediyorum,malum yaşa takılmış haldeyim :)) ) projeyi hayata geçirmek için uyandım.

Amacım bir hediye paketi yapmak.
 Çok havalı değil mi? 
Bu kadar malzemeye vereceğin parayı gidip bir paket kağıdı almak daha akıl karı diye mi düşünüyorsun?
Doğrudur,ama ben bu malzemelere ödediğim parayla Türkiye ekonomisine de can verdiğimi düşünüyorum,yoksa ben almazsam sen almazsan, mazallah ekonomik kırılganlığa uğrarız ki bunu hiç istemem.

Kısacası,boş işler müdürlüğüne terfi ettiğim gün, sosyal medyanın büyüsüne kapıldım ki bunu  da daha önce belirtmiştim sanırım.
Bugünler de bu hand-made(el yapımı)  işler pek popülerler. 
Ve büyük emekler harcanıp güzel işler çıkarıyorlar, bu işlerle ilgilenenler. 
Ben projemi tamamlayıp bir şeye benzemiş halini görebilirsem eğer,günün ilerleyen saatlerinde bu yazıya bir ekleme yaparım diye düşünüyorum.
Herkese kahkahası,eğlencesi bol,keyifli bir cumartesi günü dilerim.

Dinliyorum--Nat King Cole---L-O-V-E

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Günaydınlar efenim .
Merakla ortaya neler çıkacak bekliyoruz (:

bir küçük doktor dedi ki...

Günaydın Deniz bey,
Sizden hiç şüphem yok ☺☺keyifli günler dilerim

Adsız dedi ki...

Şüphesiz ki bekliyorum ☺☺