things getting worse before getting better...

16 Ocak 2013 Çarşamba

Let's do it!




30'uma merdiven dayadığım şu günlerde hayatımda ders çalışmak zorunda olmak diye bir gerçek  hala var.
18 yaşındayken 30 olgunluk yaşı gibi gelirdi bana ama bakıyorum da hayatım , işte, hemen hemen aynı.
Öyle büyütülecek bir şey yok.
Yine geceleri oturup ders çalışıyorsun,yine sınav stresi çekiyorsun.
Yine annen ve baban telefonda derslerini ihmal etmiyorsun diye soruyorlar hatta babam yemeğini yedin mi diye hala soruyor bana...(Babasının prensesi olmak durumu ise sonsuza kadar sürüyor.)
Yolda,asansörde teyzeler -amcalar kızım ileride ne olacaksın diye filan soruyorlar.Aslında bu biraz garip...Genç durduğum için sevinmem mi gerek yoksa bu bir dezavantaj mı bilemiyorum.Mesela otobüste,sinema da bir öğrenci dediğimde kimse sorgulamıyor,öğrenci kimliğini diyorsun,onu soruyorlar değil mi ?Mesela bu bir avantaj kabul ettim diyelim bu durumu ama nöbetlerde içeriye doktor yok mu diye koşanları ne yapacağız? 
Acaba 30 gibi durmadığım için mi bu sınav illetinden kurtulamıyorum  gibi saçma sapan düşüncelere kapıldığım oluyor.Neyse işte yine abuk sabuk fikirler içindeyim  sanırım. Woody Allen yapımı filmlere bir süre ara vermeliyim.  Henüz yatmamış olan blog sahibesi yine öforik halde, tüm bu fikir uçuşmaları sanırım ondan kaynaklanıyor...
Günaydın! Keyifli bir gün dilerim herkese...

Dinliyorum--Cole Porter-Let's Do it! 

11 yorum:

Adsız dedi ki...

30'una gelmiş olman ve yaşlandığın gerçeğiyle negatif bir yüzleşme sürecine girmen, metafiziksel bir bataklığın içinde yaşamın anlamını aramaya itmeyecek mi seni ?

Ama bana kalırsa hepimizi gömersin sen :D seni 70 yaşına geldiğinde buralarda görmek istemiyorum :D

bir küçük doktor dedi ki...

Metafiziksel bataklık ne demek? Her zamanki gibi 3satırda eleştirilecek bir nokta var değil mi! Acaba konuda vurgulamak istediğim şeyin yaş olmadığını anlatamamış mıyım diye bakıyorum bakıyorum yani ben ağdalı cümlelerde pek kurmuyorum ama ! Neyse sabah neşesi diyelim sizinkine Deniz Bey! Sonsuzluk iddiası sanırım hala Mevzu bahis.Neyse, keyifli günler dilerim!

Adsız dedi ki...

Yaşama bir anlam vermeye çalışırken verdiğin anlamların daha büyük sorunlar olması olabilir. Yine sinirlendin sen. Köpürdün. Baştan söyleyeyim hiçbir yorumumda dalga geçmiyorum, alay etmiyorum, sivri olmaya da çalışmıyorum. Aslında düşünmüyorum bile. Ama sen kızıyorsun. Neden kızdığını da anlamıyorum. Tamam. Özür dilerim. Bak ben kolay kolay özür dilemem :D tarihi not et. :D

bir küçük doktor dedi ki...

Çok uzun bir yanıt yazmıştım ama internet bağlantısında sorun oldu ... Yeniden yazmak da istemedim ama diyelim ki size kızıyorum , bloklamak bir tuşa bakar değil mi? Özgüveniniz takdire şayan gerçekten Deniz Bey! Özür dileyecek bir durum yok ama yine de çok zarifsiniz, tesekkür ederim ...Size keyili bir gün dilerim ;)))

Adsız dedi ki...

hmm. tamam. kibarca sepetlendim. peeki.

Sahildeki Ev dedi ki...

Artık neredeyse 50 yaşıma girmek üzereyim ama yılda 1-2 kez rüyalarımda üniversite'de sınav öncesi buluyorum kendimi. Rüya olduğunu bilsem de bayağı bir etkiliyor hala beni..Beynimde nasıl bir yer etmişse o zamanlar..Hala o stressin gerçeğini çektiğiniz için Allak kolaylık versin diyeceğim..
Sevgiler..

Murat dedi ki...

Merhaba doktor hanım...
Meslek seçiminde siz de yanıldınız mı benim gibi bilemiyorum ama bilin ki uzman olsanız da bitmiyor bu sıkıntı ve stres ne yazık ki...
Müzik seçimleriniz güzel, sabah dinleyebilmeyi isterdim güne iyi başlamak için ama bugün çok yoğundum...
Ve babalar için kızları özeldir tabii kızları için de babaları :))

bir küçük doktor dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)) keyifli bir gün dilerim size

bir küçük doktor dedi ki...

Yanlış anladınız ;))

bir küçük doktor dedi ki...

Asla başka bir meslek istemezdim,her şey var mesleğimizde düşünsenize bilim, halkla ilişkiler ve en tabi sanat...fakat son zamanlardaki yakın dövüş, savunma ve politika dersleri eklendiler ki onları hiç sevmiyorum ben ve anlamıyorum ne işi var tıbbiyede ...yoksa 500 sayfa biyokimya okumuşum sorun değil ...ve klişe belki ama benim babam çok özeldir ;))... Size de keyifli günler dilerim Doktor bey;))

Murat dedi ki...

Merhaba,
Her geçen gün siyasiler tarafından bilinçli olarak aşağıya çekilen meslek onuruna azımsanmayacak düzeyde bizlerin de katkısı olunca bu meslek bence yapılamayacak duruma gelmil durumda...
Çok sevmek bir yere kadar katlanılır kılsada mesleği artık çevremdekilere asla önermiyorum.

Kızlar ve babaları ile ilgili ben de aynı şeyi yaşadığım için bunu çok iyi bilirim doktor hanım.

Sevgi ile...