things getting worse before getting better...

3 Ocak 2013 Perşembe

Şirinleri özleyenlere...Ne mi yapıyorum?





Son dönemde momiji çılgınlığına kapıldığım doğrudur zaten öncesinde de oyuncak merakım hatta safhadaydı.Eşin dostun çoçuğuna,hastalarıma alıyordum.Ancak şu sıralar sadece kendime aldığımı itiraf etmeliyim.Yani beni  şirinler için çikolata alırken veya kasabaşında lego poşetlerini kurcalarken ve ya başka figürleri satın alırken görmüş olabilirsiniz...Ebeveynlerime göre bu erken yaşta test kitaplarına gömülmüş olmamdan kaynaklanıyor.Kafa yapısı bana denk olan bir eşe de sahip olunca alışveriş merkezlerinin oyuncakçı katında saatler geçirebiliyoruz.


Kıssadan hisse içimdeki çocuğu bir şekilde onurlandırmaya çalışıyorum...Keyifli bir gün dilerim ...




1 yorum:

Deniz dedi ki...

bi dakika. ordaki Şirin Baba mı? Komünal yaşamın simgesi olmuş bu adamın oyuncağını yapmışlar da oyuncakçılar raflarına mı koymuşlar. Olmaz öyle şey. Tamam şirine, gözlüklü, güçlü şirini anladık da Şirin Baba'ya hiç yakıştıramadım.