things getting worse before getting better...

11 Ocak 2013 Cuma

Have fun today! Finally Friday!!





Günler gerçekten çok hızlı geçip gidiyor, farkında mısın!
Yeni  yılın ikinci haftası da bitmek üzere...
Tamam ,dur yani her hafta cuma günü aynı şeyleri söyleyecek değilim elbette ama şu var ;
günler gerçekten hızlıca geçip gidiyor.
 Her gün aynısını yaptığımızı düşündüğümüz günlerimiz aslında ne kadar farklı...
Oturup sana bilgelik taslamayacağım,sonsuz huzuru bulmuş falan da değilim elbette
 ya da  küçük Ayşecik gibi masaların üstüne çıkıp Hayat sevince güzel diye şarkılar söylediğim çakma bir Türk müzikali  de  değil hayatım.
İşte okuduğum ıvır zıvırlardan bir şeyler öğreniyorum.
Yani evet, her sabah uyanıyoruz erkenden,giyinip trafiğe karışıyoruz..
İşe gidip yine  aynı işleri yaptığımızı sanıyoruz ...
Yani böyle düşünüyorsun çoğunlukla ben de böyle düşünüyorum.
Mesai bitiyor ve yine trafik...Ev falan ve yine pijamalarını giyiyorsun.
Planlama üç aşağı beş yukarı hepimizde benzer şekilde ama bir baksana dün asansörde yanında bir adam vardı , bugün sabah göremedin...
Trafik ışıklarında beklerken yanında kırmızı bir otomobil duruyordu ,bugün onu göremedin.
Dün sinirli kalkmıştın ,bana küsmüştün falan filan ama bugün anlamsız bir gülümseme var yüzünde..
Aslında biraz dikkatli bakarsan çok farklılık var,sen de üstüne bir şeyler katarsan gerçekten her günün farklı geçtiğini göreceksin,
yani ben kitapların yalancısıyım ya da sen zaten her şeyin farkındasın
 ve ben boş boş konuşuyorum burada :))


Kısacası sayın okur,
Günaydın!
Keyifli bir gün dilerim!

Dinliyorum--Alanis Morissette--Hands Clean



P.s: blog yazarı taklitlerin aslını yaşattığını düşünüyor ve Fikir hırsızlığına çok karşı....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Taklit mi. Kimmiş o. Ekibi toplayıp basalım blogunu. Murat, sen ve ben :D
Yaşam sevinci veren bu blog için de teşekkürler ve de size de iyi günler efenim.

bir küçük doktor dedi ki...

Bir sağ kroşe sonrası bir adım geri! İyi madem, iltifatlarınızı görüyorum ve tesekkur ederim Deniz bey ;)) keyifli günler dilerim