things getting worse before getting better...

7 Ocak 2013 Pazartesi

Hırsımı kaybettim,gören duyan bilen varsa bana getirsin...

Ben fakültedeyken hep çok çalışkan üç kız arkadaş olurdu...Her şeyi yalar yutarlardı bunlar.Sonra da sınav öncesi panikle çalışanların yanına gidip dikkatini dağıtır ve biz hiç çalışamadık,oradan bir kaç bir şey sor der ve sonra soruyu onlar sorardı:Şunun şurasının bunu kaç cm idi ?Sonrası bildiğin moral bozukluğu...Sonra onlar 90 alırdı sınavdan, sen barajı geçebilmek için iptallik soru arar dururdun.Acaba ne oldu şimdi onlara?Hani bazılarını biliyorum ama...



Eğer hayat bir yarışsa ve öldüğümüzde bize bir puan veriyorlarsa hani Mario'da zıplıyorsun zıplıyorsun ve çarpılıyorsun ya işte.Sonra the end yazıyor ve bir sayaç dönüp size bir puan veriyor.En sonunda da bir liste beliriyor ekranda ve sıralamamız belli oluyor..Yani hayattaki başarılarımız,başarısızlıklarımız ,işte anla her nefes alışımız  bir puan ise ve o hırslar onun içinse ya durun bir dakika benim point toplamam lazım!


Dinliyorum--Madonna--Frozen

8 yorum:

Murat dedi ki...

Hayat asla bir yarış değil ve olmamalı da...
Yarışa çevirmemizi isteyenler elbette çok fazla ama direnmemiz gerek bence buna, bizim hayatımızı bizler yaşıyoruz bizleri yarışa zorlayanlar değil...

bir küçük doktor dedi ki...

Yarış olmasa iyiydi ama bir yarış halindeyiz.Misal az sonra otoparkta yer kapmaya çalışacağım ;)).Mesleğimiz ise Super mario ,elmalar 50 point,yıldızlar 200 point...İyi akşamlar

Murat dedi ki...

Umarım park yeri yarışından yeterli bonus toplayabildin..

Günaydın :)

bir küçük doktor dedi ki...

Gunaydın! ;))

Murat dedi ki...

Gününüz güzel olsun..
:)

bir küçük doktor dedi ki...

Sizin de doktor bey ,iyi çalışmalar !

Murat dedi ki...

Sağolun, size de doktor hanım...

Murat dedi ki...

Bir nefeslenme molası ve bloglara göz atma saati :)