things getting worse before getting better...

13 Ocak 2013 Pazar

Günaydın! Keyifli pazarlar!



Çocukluğumdan kalma belki ama bazı şeyler bana hep pazar gününü anımsatır.
Mesela dükkanların kapalı olduğu sessiz ve boş sokaklarda bir öğleden sonra yürümek... 
Bizimkiler dizisi...Hatta A takımı..Kaynar suyla yıkanmak... 
Yetiştiremediğim bir ödevin telaşına vardığım akşam üstleri.Hayat bilgisi kitapları...
Birinin gün batımına yakın yolculuğa çıkması...
Bunlar bende hep pazar günüymüş hissi yaratır,günlerden salı olsa da.
 İlkokuldayken en çok pazar günlerinden nefret ederdim,çünkü pazartesileri hep sözlü olurdu.
Sözlünün olduğu gün değil de neden pazarları sevmediğim de şaşırtıcı!
Mesela pazar günü çamaşır yıkanan ve ütü yapılan evlerde ben de aynı hissiyatı yaratır..
.Acaba sende de oluyor mu buna benzer şeyler yoksa bana mı özgü bu tuhaflık? 
İlkokul yıllarım çok travmatik geçmiş filan da değil,işte bildiğin normal bir çocuktum ama !
Sanırım,ben aslında pazar akşamlarını çok sevmiyorum.
Ama pazar sabahlarının keyfine ise laf edemiyorum..
Herkese neşesi ve keyfi bol bir gün dilerim.
İyi pazarlar!


Dinliyorum--Cayetano --Fairy Tales 


Hiç yorum yok: