things getting worse before getting better...

29 Ocak 2013 Salı

Vedalar duymak istemiyorum...Beyaz kediye , hani sil baştan demek gerekti bazen...

Blog sahibesinden izinsiz alıntıladım bu sayfayi.Umarim bana cok kizmaz.
Ben vedalara alisamadim... Dedim ya birakip gidenlerin kendilerince hakli sebepleri vardi ama ben cok alindim onlara...Artık yazmadıkları için de unuttulduklarını sanmasınlar.Eskilerindendi Öykü blog ahalisinin .Ben onun naif cumlelerini cok severdim,hala sevmekteyim.Simdi Öykü de tipki Çilek gibi, Ces gibi birakip gidiyormuş. Oysa onlar benim köy lojmanındaki yalnız odamda sesimi duyanlarımdı.. Söyleyemediklerimi klavyeye dökenlerdi... Umarım vazgeçer Öykü ...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Şiiri okurken yorumlara bakayım dedim. Garip bi bağ aranızda ya da öykü çok zarif biri. Ama güzel yazıyor sanırım.

bir küçük doktor dedi ki...

Bu iki cümlede bile iğne... Günaydın Deniz bey. :((.. Mutlu bir gün dilerim size

Adsız dedi ki...

Günaydın ama neden yanlış anlaşılıyorum. Üslubumda bir sorun var galiba.Aslında hiçbir sivriliği yok. Hangi perspektiftesin şuan. Şimdiye kadar neredeyse hiçbir yorumumda sivri olmaya çalışmadım hep yanlış anlıyorsun.

bir küçük doktor dedi ki...

Tabi mimiklerinizi filan görsem daha iyi anlardım da, bu kadar üstüste yanlış anlamış olamam:((... Bugün sayenizde birden parçalı bulutlu kestim ... Hayır yani neyse :(( size mutlu bir gün dilerim Deniz bey, size inandırıcı gelmese de