things getting worse before getting better...

6 Ocak 2013 Pazar

gidebilmek...




Döneceğini bildikten sonra gitmek iyidir...
Yine bugün gibi güneşli bir Kasım sabahı yola düştüler Coco ve Spike.
 Her defasında yaşanan bavul krizi bu seyahat öncesinde de yaşandı elbette.
2 gömlek, bir pantolon,3 tişörtle günlerini geçirebilen Spike'a inat Coco bir türlü küçültemedi  valizini....
Hem o kırmızı pabuçları siyah elbisesinin altına çok yakışıyordu, 
yeşil gömleğiyle uyumlu taba portföyünü mü yanına almasaydı...
Yoo, o yün palto mutlaka alınmalıydı ya havalar çok soğuk olursa...
 Hem o Coco idi,  her daim şık kadın...
Kim bilir belki bir çoğu giyilmeden geri döneceklerdi gardroptaki yerlerine  birçok kez olduğu gibi...


dipnot:ödüllü yarışma fotoğrafım -Coco tatilde

Dinliyorum: Yüksek Sadakat-Aşk durudukça...



6 yorum:

Adsız dedi ki...

şahane çalışma. ödüllü derken. bu arada iyi tatiller. ya da boşver :D

bir küçük doktor dedi ki...

!?!!!*!? Hala sonsuzluk meselesi sanırım yani boşvermem için yazmıyorsunuz sanırım.İnstagram olayları onlar,ödül yani...Öyle oscar falan değil kısacası.Konu Dışı: benim blogumu geçerken mi gördünüz?

Adsız dedi ki...

Aslında bi günaydın deyip çıkacaktım. Sen yanlışlıkla iki kere günaydın deyince ordan şey oldu. Güzel müzikler paylaştığını da görünce..yani öyle.

Bu arada ''geçerken mi gördün?'' derken ? Kibarca sepetliyor musun beni :D

bir küçük doktor dedi ki...

Yok,estağfurullah öyle demek istemedim.Sadece merak etmiştim .Neyse iyi akşamlar dilerim...

Sahildeki Ev dedi ki...

Bu resmi çok sevdim, ama bazen döneceğini bilmesen de gitmek iyidir...SEvgiler

bir küçük doktor dedi ki...

One way ticket mı diyorsun...Bilmiyorum gitmek iyi de şairin dediği gibi geride bırakılanları özlüyor insan...Cok tesekku ederim,keyifli bir gün dilerim size de