things getting worse before getting better...

28 Ocak 2013 Pazartesi

Günaydın#28~~Mutlu haftalar...~~Oldies but Goldies..



Günaydın,
Güzel bir haftanın bizim için başlamış olmasını dilerim.
Sanırım benim ki biraz çetrefilli geçecek, çünkü dün gece bilinmeyen bir sebeple(!) emektar pc'im açılmaz oldu.Bu satırları sana emanet bir bilgisayardan yazıyorum.
Aslında birkaç satırın yazılması benim için çok zaman alıyor.Her gün sabah uyanıp,kahve suyunu ısıtırken  , moduma uygun bir parça açıyorum.
Onu dinlerken fotoğrafı çekip,blogger app. yüklüyorum.
Kaba taslak bir şekilde oluştuktan sonra yeniden eski pc'yi açıp sana bu satırları yazıyorum.
Böylece bir post oluşturabilmiş  oluyorum.
Anlayacağın bu hafta post yazmam sekteye uğrayabilir.


Umarım keyifli bir haftaya başlamışsındır.
Umarım işe giderken  yukarıdaki fotoğraftaki adam kadar eğleniyorsundur.
Ve umarım yapmak zorunda oldukların sana zulmetmiyordur.
Keyifli bir hafta dilerim...

Dip not: This photo was taken by me  and I met this men in the streets of Barcelona...

Dinliyorum--Microwave Jenny-Stuck on the Moon

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Günaydın efenim. Günaydına 28'den devam etmeniz çok ince bir davranış. Blog yazmak için bu kadar çile çektiğinizi bilseydim günaydın'lar için bu kadar zorlamazdım. Artık olduğu kadar.. İdare edeceğiz :D

bir küçük doktor dedi ki...

Günaydın 27. Sabah size ait ... Lütfen kayıp etmeyin ☺☺ .çile değil de işte bazı ayarları blogger appde yapılamıyor olması klasik klavye özlemi ile iş uzuyor.Bir de çok profesyonelleşen eski bloggerları görünce birazcık özenmek istiyorum..Mutlu günler, iyi haftalar dilerim Deniz bey...