things getting worse before getting better...

22 Ocak 2013 Salı

Happy mornings~22nd day!




Günaydın!
Yazı aratmayacak güneşli bir Ankara sabahından herkese Merhaba!
Umarım sen de güzel bir gün olduğunu  düşünüyorsundur...


Tam 22 gündür sana her sabah Günaydın diyorum.
Henüz yolun başındayım biliyorum.
Ancak birkaç gündür şunu düşünüyorum, eğer yıl boyunca günaydın fotoğraflarımı çekmeye devam edersem,  yıl sonunda tüm bu fotoğraflarımı  biraraya toparlayıp kitap haline getirmeyi planlıyorum kendim için.
Yaşayıp bu projemin hayata geçip geçmeyeceğini göreceğiz...



Malum Oscar adayları  açıklandı...Adettendir her blog yazarı, Oscar ödülü için favorilerini açıklar ve ödül alacaklar  filmler hakkında tahminlerini yapar.
Şu an için bir tahmin veya favori belirtmeyeceğim.Henüz en iyi film dalında Oscar'a aday gösterilmiş olan filmlerden  sadece 3 tanesini izleyebilme şansım oldum.
Zaten filmler hakkında yapacağım yorumlar amatör televizyon izleyicisi  düzeyinde olacaktır.
Lakin daha ılımlı bir Haneke izleyeceğimizi söyleyen eleştiriler doğrultusunda dün akşam Amour'u izledim.
Ve evet ,bu sefer ergen psikopatlar veya  katil çocuklar yoktu ama Haneke yine şok ediyordu beni ,bu sefer hepimizin başına gelebilecek bir gerçekle...
Ödülü alır mı bilemem ama dikkate değer olduğu gerçeğini yadsımam mümkün değil...

Herkese keyifli bir gün dilerim...


Dinliyorum--Shivaree--Goodnight Moon

6 yorum:

böcük dedi ki...

Burada ruhsuz ve kapalı bir hava var ama umarım güzel bir gün olur.

Yirmi iki gündür zevkle takip ediyorum ben. Umarım bu proje 365 gün ile tamamlanır.

bir küçük doktor dedi ki...

Çok teşekkür ederim☺☺ umarım tamamlanır... Hava kapalı olsa da senın gunune mutluluklar katacağından emınım.Sıcak bir kahve~çikolata~güzel bir sohbete hele bir de fonda güzel bir müzik eşlik edince hava kaplıymış değilmiş fark etmez benım için ya da öyle havalara bir de romantik komediler yakışır ... Umarım günün güzel bir gün olur hepimiz için Böcük ;))

Adsız dedi ki...

Öncelikle günaydın.
Damakta kayısı tadı bırakan bu fotoğrafınıza yorum yapmaya çalışıp kendimi rezil etmeyeceğim. çok hoş.

Kitap için // son zamanlarda rastladığım en güzel fikirlerden biriyle karşılaştım ve bunu hayata geçirmelisin. Eğer kitabı bencillik edip sadece kendin için çıkarmayacaksan, birinci baskısının imzalısından isteme cesaretinde bulunmak istiyorum.(Cümleyi bağlamış olmanın sevinciyle ) :D

Melodi güzel ve film önerinizi dikkate alıp izlemeye çalışacağım.
Bu arada imzalı kitap şeysini unutma sakın ☺

(Bu gülücük güzelmiş ☺)

bir küçük doktor dedi ki...

365. Günü tamamlar ve hala benim fotoğraflarımı beğeniyor olursanız, neden olmasın ☺☺☺o zaman bakarız.. Keyifli günler...

Adsız dedi ki...

Bi'şey kalmamış. Sadece 343 gün daha bekleyeceğiz. Artık hergün gelir ''oldu mu? bitti mi? tamam mı? ne zaman?'' diye sorarım ☺
Ayrıca ne zaman birileri bakarız dese -tecrübe gösterdi ki- o işin peşine düşmek gerekir. Bu sebeple ''365 olmadı mı daha !? Ne zaman çıkacak bu kitap?'' ☺☺

bir küçük doktor dedi ki...

☺☺☺