things getting worse before getting better...

18 Ocak 2013 Cuma

I know, too late to say Goodbye...




Günaydın!
Bu hafta nasıl bu kadar çabuk geçti .Sen de benim gibi bir şey anlayamadın mı? 
Arka arkaya yaşanan bu problemler nedeniyle çalan telefon sesinden ürker oldum.
Anlayacağın neşemi korumak için maksimum enerji sarf ediyorum bugünlerde yani en azından içimizden birinin  gülümsemeye sahip çıkması lazım...
Ama itiraf ediyorum ben dün gece çok ağladım.~ hatta bugün sabah yazmak da istemedim.~.
Sonra gecenin o saatinde uzakta bir yerlerde yaşayan bir arkadaşım aradı...Ağlarken gülmeye başladım..Sonra süpriz yaptı bir başka dostum gecenin o saatinde, çıkıp geldi...
Sonrası ,yamuk yumuk gülümsediğim hatta kahkahalar attığım bir geceye dönüştü.
Sanırım kendi içinde çelişkileri en çok barındıran tek şey ,Hayat... 
Kısacası hayatı en çok sorguladığım günlerdeyim.Belki farkındasın,belki değilsin.

Güzel bir gün dilerim!


Dinliyorum~~Delphine Volange~~Sirènes


DipNot: aramızdan ayrılanlar, umarım onları ne kadar çok sevdiğimi biliyorlardır...

Hiç yorum yok: