things getting worse before getting better...

30 Ocak 2013 Çarşamba

Düş bozan vs Düşbaz...




Üç yazarım ,beş bozarım...Burası da benim kaçış noktam...
Arada birileri gelir selam verir,iki kelam ederdi.. 
Ama her şey yolunda giderken bir şey oldu ya da ben bilmeden birilerini kırdım...
Hani sivri de değildim artık çünkü törpülemiştim onca yazmadığım zamanda...Bırakıp gitmeyi de hiç düşünmedim bu blogu... Bu sabahtan beri yine mi ara versem bir süre diye düşünür oldum...Çünkü ya ben birilerine batıyordum ya da biri bana fena gıcıktı ...
Sarı rengin bana hiç yakışmadığını düşünürdüm hep ama hüzne de en çok sarı yakışırmış...
Keyifle kal!


Dip NoT: puf, aslında gerçekten cadı olmak vardı...

Dibin dibi Not:Bir de Tamam nedir ya? Tamam ben seni tutmayayım filan mı yoksa Ben sana tenezzül etmem mi demek yoksa ne ? Biri açıklayabilir mi lütfen!!! Künt, öyle yalnız bir tamam..