things getting worse before getting better...

12 Ocak 2013 Cumartesi

Nerdesin? Gerçeklikten kopuyoruz şu anda...




Eğer Gece yolcularının Nerdesin adlı parçasına klip çekmem istenseydi benden, başrolünde I don't care bear'den başkasını oynatmayı düşünemezdim! O da mı kim?O,hüzünlü bir momiji mesaj bebeği...
Nereden geldi tüm bunlar aklıma? Eve dönüş yolunda trafiği müzikten başkası çekilir kılmıyor ve radyoda şu anda  ''Nerdesin'' çalıyor!
''Gittiğinden beri ağlıyorum
Bittim her taraf sessiz,sessiz
Sana hergün mektuplar yazıyorum
Mektuplar sessiz
Cevaplar sessiz
Nasıl yalnız bıraktın beni Söyle nerdesin?
Koşarak geleceğim geleceğim yanına
Söyle nerdesin?
Canım nerdesin?''
Keyifli bir cumartesi akşamı dilerim...

Dinliyorum--Gece Yolcuları--Nerdesin?

Dip not: Aralık ayı yarışma fotoğraflarımdan biri...Tüm konsept eğlence için oluşturulmuştur, blog sahibesi her zamanki gibi bir şarkı dinlemiş ve aklına bu fikir gelmiştir. Görseldeki tüm objeler el emeğim göz nurumdur ... Anlayacağın sevgili okur,bu doktor kafayı bugünlerde bunlarla boşaltmaktadır :D


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence çok güzel olmuş. Leptop(apple:D)ve mürekkep içindeki tüy kalem bir zıtlık olabilir mi? Çünkü şimdi ile geçmiş zamanın, nostalji arzusu(melankoli) bağlamında işlenmesi çok ilgi çekici olurdu. Yahu senin fotoğraflarındaki renkler zaten sabah sabah bunalıma sokuyor insanı :D
(sonuç: harika !)

bir küçük doktor dedi ki...

Artık sizi de böyle kabul ediyorum ve tesekkür ederim ;))