things getting worse before getting better...

12 Ocak 2013 Cumartesi

Günaydın ! Keyifli bir Hafta sonu başlasın...





 Çalışmadığım halde hafta sonunun cazibesine kapılmıyorum dersem yalan söylemiş olurum.
  Aslında  hafta sonu demek benim işimin gücümün artması demek.Bütün hafta yoğun olarak çalışan ev erkeği yuvasına dönüyor ne de olsa hem de gümbür gümbür.Hanemiz şehir dışından gelenlerle  kalabalıklaşıyor ve yemek yapmanın bir anlamı oluyor. Hafta içi kahve ile geçiştirilen kahvaltılar,tezgah üstünde yenen akşam yemekleri, neden aldığımız konusunda bir sürü soruya maruz bırakıldığımız,başka eve taşınınca ya sığmazsa diye içimize kurt düşürülen ve eş-dost arasında hurafelere neden olan 18 kişilik yemek masasına taşınıyor.
Yani nüfusumuz 2 kişi ,hadi misafirlerle ulaştığımız maximum  sayı 8; ama bizim bu eve ilk aldığımız şey; bu yemek masası oldu hem de sandalyeleri bile olmadan.
Hımm,konuyu dağılmış yine...Hafta sonlarını severim eğer nöbette değilsem yani..Ama nöbette personelle geyik yapmayı da severim acil kapısı önünde...
Umarım bu hafta sonu çalışmak zorunda değilsindir sen de benim gibi...
Keyifli bir cumartesi günü dilerim.


Dinliyorum--Kiss&Drive--In Your Eyes (Kylie Minogue Cover)



p.s: Tdk'ya göre hafta sonu, hafta başı ve gece yarısı zamanla ilgili ayrı yazılan birleşik kelimelermiş  ;))

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bu çektiğin fotoğraflar tarzına still life deniyordu yamulmuyorsam. Çok güzel çalışmalar. tebrik ediyorum. Ödüllü çalışmaların da varmış hem :D
8 kişiyi doyurmak da ayrı mesele sanırım :D Cumartesi niye çalışıyorsun ki nöbet mi ?
ve Son olarak size de keyifli cumartesileri, darısı pazarlara... Sonra pazartesi, belki salı. işte bunlar da haftanın günlerine birkaç örnek :D

bir küçük doktor dedi ki...

teşekkür ederim :)),çok ılımlı gördüm bu sefer sizi Deniz Bey,şayet kelimeleriniz ince bir nükte içermiyorlar değil mi!

Adsız dedi ki...

Kesinlikle nüktesiz bir yorum o. Sadece acemice şakalaşmaya çalışıyorum ama her zamanki gibi beceremedim mi n'oldum :D Ilımlı mıyım? Yahu 8 kişisiniz. Bu ne demek biliyor musun? 8'e karşı 1. İşte bu yüzden normalden biraz daha dikkatli olmalıyım. Hmm mesela, ''Sabahı şerifleriniz hayırlara vesile olsun. gününüz aydın, akşamınız şen, ömrünüz uzun, muhabbetiniz bol olsun efenim''
:D

bir küçük doktor dedi ki...

;))